Monday, August 31, 2009

فتوای صريح آيت‌الله منتظری: ولی فقيه، بدون انتخاب آزاد مردم، مشروعيت ندارد، ميزان نيوز

آيت‌الله العظمی حسينعلی منتظری، از مراجع تقليد شيعيان، در پاسخ به يک استفتاء درباره‌ی نقش رضايت اکثريت ملت در جواز تصرف در حکومت، تصريح کرد که مشروعيت ولايت و حاکميت غير معصومين (ع) با انتخاب صحيح و آزاد مردم محقق می‌شود و بدون آن، نه مشروعيت دارد و نه مقبوليت. ايشان در بخش ديگری از اين فتوای صريح خود، خاطرنشان کرد که در تاريخ ثبت نشده که امامان شيعه برای گرفتن قدرت و حاکميت متوسل به زور و سلاح شده باشند.

« متن کامل سؤال مطرح شده از آيت‌الله العظمی منتظری و تصوير پاسخ اين مرجع تقليد را که به مهر شخصی ايشان ممهور شده است، در ادامه منتشر می‌شود:

متن استفتاء از آيت‌الله العظمی منتظری

بسمه تعالی

با سلام خدمت مرجع گرانقدر جناب آقای منتظری

از آن جا که وقايع اخير منشاء بحث‌های تازه‌ای در مورد مبانی «نظريه‌ی حکومتی اسلام» شده است، و با توجه به اين نکته که بحث‌های مطرح شده خواه‌ناخواه واجد مخاطبين پرشماری در ميان نسل حاضر و حتی نسل‌های بعدی است، لازم به نظر می‌رسد تا با بيان هر چه بی‌ابهام‌تر و بی‌واسطه‌تر نظرات مراجع بزرگ‌وار، اولا بستر مناسب برای ابلاغ احکام واقعی اسلام در اين موضوع فراهم شود، ثانيا زمينه‌ی بهره‌برداری‌های مغرضانه را، که متاسفانه اغلب با خلط مباحث و استفاده از اصطلاحات فنی دور از دسترس عامه انجام می‌شود، به حداقل رساند.


مورد سوال در موضوع «ميزان نقش رضايت اکثريت در جواز برای تصرف در حکومت» از منظر احکام اسلام است. به طور مشخص، اگردر زمان يکی از امامان معصوم گذشته، که بدون شک از جانب خدا واجد ولايت بر روی زمين بوده‌اند، شرايطی پيش می‌آمد که معصوم (ع) به لحاظ قوای قهريه و نظامی امکان تصرف در حکومت را به رغم رضايت اکثريت داشت، بر اساس شناخت ما از سيره و روش آن بزرگواران، آيا ايشان با تکيه بر قوای ذکرشده خود را مجاز به تصرف معرفی می‌کردند؟

با تشکر و احترام.

تصوير پاسخ آيت‌الله العظمی منتظری

افشای نام و نشان یکی شهدایی که مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شد

ا«سعیده پورآقایی» قربانی جنایت لباس شخصی‌ها

اطلاعات جدیدی درباره‌ی یک شهید گمنام جنبش سبز از دو روز قبل به «موج سبز آزادی» رسید که در این دو روز جزئیات آن را مورد بررسی قرار دادیم و از صحت آن مطمئن شدیم. این خبر دردناک حاکی از آن است که یک دختر دیگر، همچون «ترانه موسوی»، قربانی جنایت‌پیشگی برخی بسیجیان شده و پس از آن هم جنازه‌ی وی با اسید سوزانده شده و در نهایت بدون حضور خانواده‌اش به صورت مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است. جالب است؛ تقدیر این بوده که خبر این جنایت، درست در روزی منتشر شود که دولت کودتا نمایش تشکیل کابینه را در دستور کار دارد؛ دولتی که بی‌اغراق با خون‌ریزی و جنایت بر سرکار آمده است.


به گزارش موج سبز آزادی، سعیده پورآقایی (آمایی) دختر جوانی است که اکنون پیکر او در یکی از قبور گمنام قطعه 302 بهشت زهرا دفن شده است. سعیده پورآقایی تنها فرزند جانباز شهید عباس پورآقایی (آمایی) است که در یکی از شب‌های پس از کودتا در حالی که به الله اکبر گفتن شبانه بر پشت بام خانه‌شان در خیابان دولت تهران مشغول بود، از سوی نیروهای لباس شخصی وابسته به بسیج دستگیر شد و پس از 20 روز جنازه او در یکی از سردخانه‌های جنوب تهران از سوی مادرش شناسایی شد. اما مسئولان ذی‌ربط از تحویل جنازه به مادرش خودداری کردند و حالا پس از هفته‌ها بی‌خبری خانواده‌اش مطلع شده‌اند او به صورت مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپرده شده است.

بر اساس این گزارش، خانواده این شهید جنبش سبز طی هفته‌های اخیر به شدت تحت فشار بودند تا از افشای ماجرا خودداری کنند. اما بالاخره سکوت درباره این ماجرا شکسته شد و ماجرای تاسف‌برانگیز ظلمی که بر این فرزند شهید رفته، از سوی برخی افراد مطلع، شرح داده شده است که «موج سبز آزادی» برای رعایت مسائل امنیتی از ذکر نامشان معذور است.

به گفته‌ی مطلعان، سعیده پورآقایی پس از بازداشت مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است. متجاوزان جنازه‌ی وی از زانو به بالا در اسید سوزانده‌اند تا آثار این جنایت شنیع به صورت کامل از بین برود. سپس خانواده‌ی وی تحت فشار قرار می‌گیرند تا علت مرگ دخترشان را بیماری شدید کلیوی اعلام کنند.

این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که جنازه‌ی سعیده اساسا به خانواده تحویل نشده است و شنیدن خبر بیماری سعیده موجب تعجب اقوام وی شده است که اطمینان دارند سعیده سابقه‌ی هیچ نوع بیماری نداشته است؛ و همین دروغ بود که در نهایت به افشای ماجرا منجر شد.

گفتنی است مراسم ختم شهید سعیده پورآقایی (آمایی) روز شنبه هفتم شهریور به صورت محدود در مسجد جامع قلهک (محل زندگی وی) برگزار شد و نمایندگانی از جنبش سبز برای همدردی با خانواده داغدار این شهید مظلوم در این مراسم حضور یافتند.

لازم به ذکر است که برخی اطلاعات تازه که به محض تکمیل منتشر خواهد شد، نشان می‌دهد اکثر کسانی که به صورت مخفیانه و بی‌نام و نشان در بهشت زهرا دفن شدند، دخترانی هستند که مورد تجاوز وحشیانه‌ی نیروهای امنیتی و شبه نظامی قرار گرفته‌اند و دفن شبانه و غیرقانونی آن‌ها نیز برای جلوگیری از افشای ابعاد جنایات رخ داده صورت گرفته است.

«موج سبز آزادی» همچنین جدا از این قبرهای بی‌نام و نشان، از وجود یک گور دسته‌جمعی در نزدیکی بهشت زهرا مطلع شده که به محض تایید و دریافت جزئیات بیشتر، این گزارش نیز به اطلاع خوانندگان خواهد رسید.

دعوت رسمی کروبی از مردم برای راهپیمایی روز قدس

image

مهدی کروبی، دبير کل حزب اعتماد ملی و از کانديداهای معترض به نتايج انتخابات رياست جمهوری، در ديدار با اعضای شورای مرکزی اين حزب، ضمن تاکيد مجدد بر تقلب در انتخابات رياست جمهوری، اعلام کرد که «شما در روز قدس نيز بار ديگر قدرت مردم را خواهيد ديد و متوجه می‌شويد که مردم از چه فکر و انديشه‌ای حمايت می‌کنند.» خمينی، بنيان‌گذار جمهوری اسلامی، در مرداد سال ۱۳۵۸ طی پيامی، روز جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعيين کرد. هر ساله در اين روز تظاهراتی عليه اسرائيل در ايران صورت می‌گيرد. پيشتر، برخی از سايت‌های حامی جنبش سبز از جمله موج سبز آزادی اعلام کرده بودند که معترضان در تظاهرات روز قدس شرکت کرده و بار ديگر به نتايج انتخابات رياست جمهوری اعتراض خواهند کرد. به گزارش سحام نيوز، سایت خبری حزب اعتماد ملی، آقای کروبی همچنين گفت: «توقيف روزنامه و فيلتر کردن سايت اعتمادملی خدشه‌ای در اراده ما برای مسيری که می‌پيماييم ايجاد نمی‌کند و حرکت ما متوقف نمی‌شود، شما بايد با اراده و جديت به فعاليت تشکيلاتی و حزبی خود ادامه دهيد.» «تقلب در انتخابات» وی با اشاره به دادگاه‌هايی که برای فعالان سياسی برگزار شد گفت: «در دادگاه‌هایی که برگزار شد همه اين چهره‌هایی که می‌گويند که تقلبی در انتخابات صورت نگرفته و خارجی‌ها در حوادث پس از آن دخالت داشتند من نمی‌دانم که اين حرف‌ها در چه شرايطی مطرح می‌شود، ولی من می‌خواهم اين را بگويم هنگامی که فردی از درون زندان و در شرايط خاص بگويد که در انتخابات تقلب نشده اثری در افکار عمومی ندارد.» سخنان مهدی کروبی در حالی بیان می‌شود که پیشتر برخی از چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب از جمله محمدعلی ابطحی معاون سابق رياست جمهوری در زمان محمد خاتمی و از مشاوران مهدی کروبی که در زندان به سر می‌برند، گفته‌اند که موضوع تقلب در ايران حقيقت نداشته و «در واقع تقلب موضوعی بود تا آشوب‌ها شکل بگيرد.» پیشتر برخی از سازمان های حقوق بشر از جمله عفو بين الملل اعلام کرده بودند که طبق گزارش هايی برخی از بازداشت شدگان برای گرفتن اعتراف شکنجه شده‌اند. آقای کروبی خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی گفت : «شما که مدام می گوييد در انتخابات تقلبی نشده و اين افراد هم که اين را در اين شرايط خاص و تحت فشار تکرار می کنند پس ديگر ترس شما از چيست. اگر شما به گفته های خود اعتقاد و اطمينان داريد يک برنامه ای را در تلويزيون برگزار کنيد و استدلال های خود را برای اين که تقلبی صورت نگرفته بيان کنيد و آن گاه از طرف ما هم دو نفر می آيند و استدلال های خود را مطرح می کنند و شما که معتقديد مردم خود می فهمند اجازه دهيد که قضاوت نهايی با مردم باشد.»

Saturday, August 29, 2009

تیتر غیر معمول نیویورک تایمز: شرم بر ایران!

روزنامه نیویورک تایمز سرمقاله دیروز خود را با تیتری تند و غیر معمول تحت عنوان « Shame on Iran - شرم بر ایران» به اوضاع ایران و رفتارهای دولت کودتا پس از انتخابات ۲۲ خرداد تخصیص داده است. این سرمقاله که انتخابات و نتایج آن را تقلبی میخواند، میگوید دولت ایران به جای اینکه از روشن شدن وضعیت شکنجه ها و تجاوزها در زندانهایش نسبت به مردم خودش شرم کند و سعی در جلوگیری از آن کند، برعکس در پی ابراز خشونت بیشتر و دستگیری های رهبران گروههای معترض بر آمده است، و دادگاههای نمایشی جدیدی را نیز برقرار کرده است با این امید که مخالفان را غیر مشروع و غیر مشروعان را مشروع جلوه دهد.

Shame On Iran

Published: August 27, 2009

Longer than many people might have predicted, Iran’s political opposition is continuing to challenge the ruling hard-line mullahs. The street protests that shook the country after the bogus June 12 presidential election have faded, but the courage to speak out against the regime’s mounting abuses has not.

Earlier this month, Mehdi Karroubi, the reformist cleric who placed fourth among the presidential contenders, stunned many Iranians by charging that some of the thousands of men and women who were arrested for protesting after the disputed election had been raped. Even after the government rejected the accusations as “sheer lies,” Mr. Karroubi was defiant. He called for an investigation and said four people were ready to testify if their security is guaranteed. He said that if the government continued to deny the facts and “terrorize” him for truth-telling, “I will disclose all the untold stories.”

Corroboration has come from the opposition leader Mir Hussein Moussavi. He said “establishment agents” were responsible for the rapes, and, on Thursday, an unnamed parliamentarian said that an official inquiry had proved that rapes took place. It is a sensitive topic. Rumors about sexual misconduct in Iran’s prisons have been around since the 1979 revolution, but this is the first time they have been discussed publicly.

Oddly, the government seemed to have less trouble acknowledging that some detainees had been tortured. Those incidents were “mistakes,” Qorbanali Dori-Najafabadi, a top judiciary official, told a news conference. Iran’s Constitution and law prohibit torture; however, the 2008 State Department human rights report cites numerous credible reports over the years in which security forces and prison personnel tortured prisoners.

The government should be ferreting out and putting an end to these abuses. Instead, it continues to conduct cruel mass show trials designed to intimidate the opposition and legitimize the illegitimate — the re-election of President Mahmoud Ahmadinejad.

During Tuesday’s trial — in which former officials, journalists and academics were accused of fomenting a foreign-inspired “velvet revolution” — prosecutors went a step further and struck at the entire reform movement by asking the judge to ban the two reform parties.

The election and its violent aftermath have caused unprecedented fissures among the political and clerical elite. More repression is only likely to deepen the discontent. We hope more conservatives join the opposition in demanding punishment for those who abused detainees and that hard-liners reconsider their ominous threats to punish Mr. Karroubi and Mr. Moussavi for speaking out.

مهمانی‌های دولت مسئله‌ساز‌ شد



سیاست > دولت - وزرای پیشنهادی در ضیافت‌های افطاری، به نمایندگان اعلام می‌کنند که هر نوع نیاز در حوزه‌های انتخابیه شان را رفع خواهند کرد

نسرین وزیری: دستور هیأت رئیسه برای ممانعت از حضور بیش از دو نماینده پارلمانی از سوی هر وزارتخانه در راهروهای مجلس، مانع از ارتباط‌گیری گسترده دولتمردان با نمایندگان به منظور جلب رأی اعتماد آنها به وزرای پیشنهادی نشد. چرا که احمدی‌نژاد با ابتکار برگزاری مراسم افطاری شبانه اقدام به دعوت گروهی نمایندگان در قالب فراکسیونی و مجامع استانی کرد تا شخصاً با آنها ارتباط برقرار کند.

نه تنها او که وزرایش نیز دست به‌کار شده و آنقدر دعوت نامه‌های رنگارنگ به دفتر نمایندگان ارائه شد که نشانگر چند مهمانی در هر شب بود. مهمانی‌هایی که در دفاتر مختلف وزرای پیشنهادی و سالن‌های مختلف دولت گرفته تا رستوران‌ها و هتل‌های مجلل، برگزار می‌شود.

تعدد این مجالس هیأت رئیسه را بر آن داشت تا در پیامکی از نمایندگان بخواهد به منظور پرهیز از وهن مجلس در آنها شرکت نکنند.

متن کامل این پیامک که توسط یکی از نمایندگان در اختیار "خبر" قرار گرفت به این شرح بود: «به دلیل بازتابهای منفی رسانه‌ای به نمایندگان عزیز توصیه می‌شود از شرکت در مراسم و ضیافتهای افطاری مشترک با وزیران محترم پیشنهادی در محیط‌هایی بیرون از مجلس و ریاست جمهوری خودداری فرمایند. هیأت رئیسه مجلس»

به گفته این نماینده وزرای پیشنهادی در این ضیافت‌های افطاری، به نمایندگان اعلام می‌کنند که هر نوع نیاز در حوزه‌های انتخابیه شان را رفع خواهند کرد. پیشنهاد برای بهبود وضعیت بهیاری‌ها و مساجد محل از جمله این پیشنهادات بوده است.

بهروز جعفری نماینده سمیرم نیز با تأیید خبر ارسال این پیامک از سوی هیأت رئیسه، در تشریح این ضیافت‌های رنگارنگ، به چند مورد اشاره کرد. از جمله آنکه چهارشنبه شب یک مؤسسه اقتصادی با حضور چند وزیر از نمایندگان برای حضور در این مهمانی دعوت کرده بوده است و شب گذشته نیز مهمانی دیگری به میزبانی بانک ملی و با حضور رؤسای دیگر بانک‌ها برگزار شده است. به گفته وی برخی نمایندگان مجلس نیز با برگزاری مهمانی‌هایی از وزرا و نمایندگان دعوت می‌کنند تا بیشتر با یکدیگر آشنا شوند. کما اینکه مجمع نمایندگان اردبیل با حضور علی نیکزاد وزیر پیشنهادی مسکن چنین کرده است و ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی نیز مهمانی دیگری را با حضور بهبهانی، محرابیان، حسینی، نیکزاد، میرکاظمی و شیخ الاسلامی وزرای پیشنهادی راه، صنایع، اقتصاد، مسکن، نفت و کار را ترتیب داده بوده است.

این در حالی است که تعدادی از شرکت‌ها و بانک‌های دولتی تحت نام برخی نمایندگان اقدام به برگزاری افطاری‌های رنگین در رستوران‌ها و هتل‌های مجلل تهران کرده و با دعوت از نمایندگان مجلس و وزرا، فرصت لازم برای لابی و دلالی رأی را فراهم می‌آورند. به گزارش آینده در یکی از این محافل که سه‌شنبه شب گذشته به دعوت رئیس یکی از کمیسیون‌های مجلس در رستوان مجلل هتلی در حوالی پارک ساعی برگزار شده است، 200 مهمان حضور داشته‌اند که در بین آنها چندین نفر از وزرای پیشنهادی و تعدادی از نمایندگان مجلس حضور داشته‌اند.

در این مراسم افطاری برخی افراد به لابی بین نمایندگان و وزرا پرداخته‌اند تا با وعده‌های مختلف به نمایندگان، زمینه را برای گرفتن رأی نمایندگان آماده کنند. گفته می‌شود هزینه این سفره افطار را یکی از بانک‌های دولتی تقبل کرده است.

خود کشی جوانی 23 ساله در اصفهان پس از آزادی از زندان

ین جریان یه پسری هست که توی تظاهرات بعد از انتخابات میگیرنش. بعد از شکنجه و تجاوز بهش تو زندان و وسیقه ایی که پدرش میذاره که بیاد بیرون از طرف اطلاعات دوباره میان دنبالش که ببرنش. ولی پسره فرار میکنه و میره بالای یه پل عابر پیاده در خیابان کشاورز اصفهان و خودشو پرت میکنه پایین و مغزش میپاشه. تو این فیلم هم مردی که میبینین خونیه پدر این پسر هستش. (چهارشنبه 4 شهریور- اصفهان)

من اعتراضی نکردم، من سوسیالیست نبودم

نوشته بابک داد را می‌خوانم، نوشته‌ای با عنوان «”ترور دموکراسی” در ايران! راه جابجايی نرم و قانونی قدرت، “مسدود” است!» بابک در این نوشته به دادگاه نمایشی سعید حجاریان می‌پردازد و سپس گریزی تاریخی می‌زند به ماجرای ترور سعید حجاریان نزدیک به ده سال قبل و این دادگاه امروز را به ترور مجدد حجاریان همانند می‌کند. در روایت خود از ترور حجاریان می‌نویسد:

«… تمام ۱۷ روزی که سعيد در کما قرار داشت، شبانه روز در بيمارستان بودم ]…[ در بسياری از ديدارها من کنار تخت سعيد ايستاده بودم و واکنشها و احساسات گوناگون دوستان و دشمنان حجاريان را می ديدم. به وضوح می‌توانستم در چهره برخی عيادت کنندگان، «حسرت» را ببينم! حسرت از هدف‌گيری ناشيانه سعيد عسگر! و هراس احتمال زنده ماندن سعيد، که همان روزها حسين شريعتمداری و کيهان او را «سعيد عزيز!» خطاب و برايش به ظاهر دلسوزی می‌کردند! اما بيشتر از همه، آن «حسرت» را در چهره آقای محمدی گلپايگانی ديدم. رئيس دفتر مقام معظم(!) رهبری! عصر يکی از همان روزها، يک تاکسی پژوی ساده (!) با چهار سرنشين اجازه يافت وارد محوطه اختصاصی ساختمان شرقی بيمارستان (محل درمان سعيد) شود. داخل تاکسی، چهار مرد تنومند نشسته بودند. وقتی پياده شدند، نفر وسطی عمامه سفيدی بر سر خود گذاشت و ناگهان تبديل شد به «حجت الاسلام محمدی گلپايگانی» رئيس دفتر مقام معظم رهبری! ]…[ آقای گلپايگانی پيام همدردی منافقانه «حضرت آقا» را به خانم دکتر مرصوصی (همسر سعيد) و مسعود حجاريان (برادر سعيد) و ساير بستگان او ابلاغ کرد و گفت «آقا» هر شب سعيد عزيز را دعا می کنند!(که لابد زودتر خلاص شود!) همان موقع، آن «حسرت» را در چهره آقای گلپايگانی ديدم. مطمئن بودم دارد توی دلش، سعيد عسگر احمق را بابت نشانه گيری ناشيانه و «زخمی کردن» سعيد حجاريان به فحش و نفرين می کشد. مطمئن بودم مقام عظمای ولايت، شب و روز دارد خداخدا می‌کند، سعيد از کماء بيرون نيايد و تمام کند.…»

ده خبر از دستورات محرمانه علی خامنه ای

هشتم تیرماه "حسین طائب" فرمانده بسیج به همراه فرمانده اردوگاه کهریزک به رهبر مراجعه و در مورد حکم دستگیرشدگان پرسیدند و او پاسخ داد که آنها در حکم محارب و مرتد هستند و نباید کوچکترین ترحمی به آنها کرد. طائب پس از آن در جمعی خصوصی از رهبر نقل قول کرد که اگر این معترضین زمان شاه گیر ساواک افتاده بودند به همه آنها باطوم وبطری نوشابه استعمال می کردند تا برای همیشه شعار دادن بر علیه حکومت یادشان برود. رهبر پیش از جلسه با نمایندگان ستادهای انتخاباتی در هفته اول پس از کودتا، افراد ستاد کودتا و بیت وی را از این دیدار منع کردند و گفتند که مخالفین با چنین دیداری پررو خواهند شد. خامنه ای گفت: مکر و حیله را باید با مکر و حیله پاسخ داد. یکی از مقامات عالی قوه قضائیه موضوع تجاوز در زندانها را با خامنه ای مطرح کرد. وی با ریشخند پاسخ داد که "خوب، باید بفهمند که مبارزه درد دارد "!

وبلاگ "سهرابستان" مقاله مشروحی در باره عملکرد و نقش علی خامنه ای در جریان کودتای انتخاباتی و حوادث پس از آن منتشر کرده است. این مقاله پس از دیدار فرمایشی جمعی از دانشجویان بسیجی با رهبر در روز 4 شنبه گذشته و سخنان وی در این دیدار نوشته شده است. تفسیر پیک نت از این سخنان و این دیدار را اگر هنوز نخوانده اید، همچنان می توانید در صفحه اول پیک نت بخوانید. در مقاله وبلاگ سرابستان، 10 خبر وجود دارد که ما آن 10 خبر را بیرون کشیده و مستقل از مقاله منتشر می کنیم. چنانچه تمایل به مطالعه مشروح مقاله داشته باشید می توانید به وبلاگ سهرابستان در صفحه پیوندهای پیک نت، ستون روزنامه نگاران مراجعه کنید.

1- وقتی میرحسین موسوی راهپیمائی خیابان انقلاب به طرف میدان آزادی را برای 25 خرداد اعلام کرد، علی خامنه ای با آگاهی از جزئیات کودتا و نفرت مردم از خیانتی که به آراء آنها شده در جلسه ای که برای چاره جویی نزد وی تشکیل شده بود گفت: «چشم اسفندیار توطئه چینان دانشگاه تهران است و باید این چشم فتنه را کور کنید.»

این عین جمله خامنه ای در آن جلسه است و او بود که فرمان حمله شبانه و بیرحمانه به کوی دانشگاه را صادر کرد تا جلوی راهپیمائی میلیونی مردم در 25 خرداد را بگیرد. فرماندهانی که در آن جلسه شرکت داشتند بعد ها به دیگرانی که دلیل اینهمه خشونت در حمله به کوی را پرسیده بودند پاسخ دادند که تاکید رهبری بود که به کسی رحم نکنید، «اینها جلودارهای دشمن»هستند. در آن حمله، از شرورترین افراد و قمه کش ها استفاده شد. از نیروهای لباس شخصی، از مداحان قمه کش تحت حمایت نیروهای ویژه ضربت نیروی انتظامی.

در آن جلسه احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی (بعنوان دلسوزی برای رهبر تنها مانده) گریه کرد و محصولی وزیر کشور گزارش محرمانه از خطر راهپیمائی میلیونی داد.

2- پیش از جلسه با نمایندگان ستادهای انتخاباتی در هفته اول پس از کودتا، افراد ستاد کودتا وی را از این دیدار منع کردند و گفتند که مخالفین با چنین دیداری پررو خواهند شد. خامنه ای گفت: مکر و حیله را باید با مکر و حیله پاسخ داد.

3- خامنه ای با سخنرانی در نماز جمعه 29 خرداد با وجود اینکه قبلاً نیز در بین روحانیت محبوبیتی نداشت ولی با توجه به اینکه در خطبه های نماز جمعه احمدی نژاد را بر هاشمی ترجیح داد، مرتکب خطایی نابخشودنی از دید روحانیت شد. روحانیون بدون توجه به شخصیت خود هاشمی، از اینکه اینگونه یک فرد غیر معمم بر یک روحانی معمم در یک تریبون عمومی ترجیح داده شود خشمگین شدند. همچنین خامنه ای مجبور شد برای اولین بار نقاب از چهره برداشته و بطور صریح رودرروی مردم قرار گیرد. خطبه های وی فقط برای انتقام جویی از مردم و تحریک نیروهای نظامی به کشتار مردم تنظیم شده بود. دیگر نشانی از آن ادعای پدر ملت بودن وجود نداشت و آن رهبر فرزانه در حد یک شیپورچی حمله تنزل مقام پیدا کرده بود. با وجود اینکه خطبه ها را از روی نوشته می خواند ولی سردرگمی و پراکنده گویی و روان پریشی در سراسر متن مشهود بود. از اوباما گلایه کرد که چرا قبل از انتخابات نامه دوستی می دهد ولی حالا جانب اغتشاشگران را می گیرد، به طرفدارانش اخطار داد که اینها به خیابان آمده اند تا قصه گرجستان را تکرار و حکومت را عوض کنند و دست آخر هم به مردم هشدار داد که اگر باز به خیابان بیایند خونشان بر گردن آنهایی خواهد بود که از آنها خواسته اند راهپیمایی کنند. او به جای آرام کردن اوضاع و حفظ جان مردم، برای تحریک هر چه بیشتر نظامی و انتظامی به خشونت و کشتار، بغض کرد و اشاره به نیمه علیل بودن خود کرد. از همان لحظه هوای شهر بوی خون گرفت.

4- پس از دستگیری روح الامینی، پدر او به همراه یکی از مسئولین کشور به دفتر خامنه رفتند تا با او دیدار کند. او از رئیس دفترش خواست که با آنها ملاقات کرده و به ایشان اطمینان دهد که سفارشات لازم در مورد محسن روح الامینی از سوی رهبر انجام خواهد شد. معلوم نیست که سفارشات رهبر چه بود که شهید محسن را با دهان خرد شده تحویل پدرش دادند.

5- هشتم تیرماه "حسین طائب" فرمانده بسیج بهمراه فرمانده اردوگاه کهریزک به او مراجعه و در مورد حکم دستگیرشدگان پرسیدند و او پاسخ داد که آنها در حکم محارب و مرتد هستند و نباید کوچکترین ترحمی به آنها کرد. طائب پس از آن در جمعی خصوصی از رهبر نقل قول کرد که اگر این معترضین زمان شاه گیر ساواک افتاده بودند به همه آنها باطوم وبطری نوشابه استعمال می کردند تا برای همیشه شعار دادن بر علیه حکومت یادشان برود.
6- یکی از مقامات عالی قوه قضائیه موضوع تجاوز در زندانها را با خامنه ای مطرح کرد. وی با ریشخند پاسخ داد که خوب باید بفهمند که مبارزه درد دارد

7- همه مدیران وزارت اطلاعات به پخش اعترافات ساختگی اعتراض و تحلیل ستاد کودتا مبنی بر هدایت اعتراضات توسط کشورهای خارجی را رد کرده و بحث کودتای مخملی را غیر واقعی دانسته بودند. پاسخ رهبر آیا اخراج دسته جمعی آنها بود.

8- علی خامنه ای در شب اول محرم سال ۱۳۷۵ برای فرماندهان سپاه در پادگان امام حسین سخنرانی خصوصی کرد و مردم را به عوام و خواص تقسیم کرده و گفت که خواص باید حکومت ‏کنند و عوام تبعیت.

9- محسن رضایی با فرماندهان نظامی صحبت و دلیل حمله به کوی دانشگاه را از آنان پرسید. او با این پاسخ مواجه شد که اینکار بدستور رهبری انجام شده و او این پاسخ را در نامه ای به رهبر طرح کرد.

10- گزارشات بسیار زیادی از دستگاه های امنیتی مبنی بر گسترش نفرت و نارضایتی در بین اقشار مختلف مردم و امکان بروز موجی از تظاهرات و اعتصابات، همزمان با بازگشایی دانشگاهها و مراکز تحصیلی به بیت رهبری گزارش شده است. همچنین گسترده شدن اعتراضات در بین نیروهای مسلح و روحانیون. به تعبیر برخی از بالاترین عناصر نظام، اوضاع به انفجار اجتماعی نزدیک شده و نظام قادر به کنترل حوادث قریب الوقوع ماههای آینده نخواهد بود.

بیانیه ی شماره ی یک فریاد آزادی راه سبز امید(فارسا) در مورد روز جهانی قدس سبز.

بیانیه ی شماره ی یک فریاد آزادی راه سبز امید(فارسا). با عرض سلام و درود خدمت مردم انقلابی ایران سکوت فریاد آزادی تا امروز به این خاطر بود که این دپارتمان در مخیله اش دادگاه های نمایشی و تهمت های این چنانی به صاحبان فرهنگ و اندیشه را نمی گنجانید و امروز که در پی صحبت های رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان .اقتدارگرایان ناشیانه این سخنان را به معنای دستگیری سران اصلاحات تعبیر کرده اند و سخن پراکنی امروز رئیس دولت کودتا در نماز جمعه ی تهران راه را برای زدن تیر خلاصشان به هدف که همان دستگیری موسوی و کروبی و خاتمی است مهیا کرده است لازم می دانیم موارد زیر را خطاب به مردم فهیم ایران عرض کنیم . باشد که خداوند از ما راضی باشد. مردم آزاد اندیش ایران مردان و زنان آزاده نمی خواهیم از آن چه بر سر ایران در سه ماه گذشته رفت سخن برانیم و خاطرات تلخ آن را دوباره زنده کنیم. پس از برگزاری دادگاه های نمایشی که تمام منتقدان افراطیون ( اقتدار گرایان) اعتراف به آن چه کردند که شاید خدا هم آن را باور نکند و حامیان افراطیون در ذهن کثیف خودشان به مدد پخش این نمایش مضحک از فرط حماقت از شادی بچگانه در پوست خود نمی گنجند و در این تصورند که عامه ی مردم هم این نمایش مسخره را که احمدی نژاد نوشته و مرتضوی کارگردانی کرده باور ...

بعد از شنبه خونین: آقای خامنه ای کاری نکنید که روزی بگوئید صدای انقلابتان را شنیدم و مردم بگویند گه خورده اید دیر شنیده

کسانی که می شناسم به موسوی یا کروبی رای داده اند. کسانی که این آشنایان می شناسند به این دو رای داده اند و آنها هم به آشنایان گفته اند که اطرافیان آنها نیز به موسوی و کروبی رای داده اند. قضیه دوستی با نوع تفکر مشخصی نیست. یا زیستن در طبقه ی اجتماعی خاصی. هرکسی حتی با خامنه ای هم با ۵ واسطه آشناست. این خود یک مسئله طبیعی است.

من می بینم که آیت الله های مورد اعتماد خود شما هم به احمدی نژاد تبریک نمی گویند. آنها نیز آشنایانی دارند. من نیز می بینم که شما روز بعد از انتخابات هزاران نیروی امنیتی در شهر مستقر کردید. موسوی و کروبی را حصر کرده اید، روزنامه ها را مستقیما سانسور می کنید. سیستم اس ام اس را قطع کرده اید، اینترنت را کند کرده اید، سایتها را فیلتر و خبرنگاران خارجی را اخراج و داخلی را بازداشت کرده اید. تلویزیون شما وقیحانه به دروغگویی اش ادامه می دهد. اقدام شما به مثابه یک کودتاست تا اینکه نامزد شما با دو برابر اختلاف برنده شده باشد. شما اگر می توانستید؛ طرفداران خود را به خیابان می کشیدید! کما اینکه که کشیدید و در تهران به زحمت 100 هزار نفر بودند. طرفداران شما در جایی که زندگی می کنم صبح پیروزیتان 100 نفر در حال شادی بودند، سواره ها هم سه پراید بودند، 24 میلیون نفر در سه پراید جا نمی شوند آقایان! اگر طبق آمارتان جا می شوند اقلا چند نفرتان پیاده شوید و به جمع پیاده ها بپیوندید که سرنشینان راحتتر بنشینند. سکوت مرگبار صبح رای گیری گواه به شکست شماست. کسی برای برنده شدن نامزد شما شادی نکرد.

رای کروبی نشان از کینه توزی شماست آقای خامنه ای. ناشی از پدرسوختگی شما که می خواهید بگویید حقوق بشر 300 هزار نفر طرفدار دارد. رعایت حقوق اقلیت، رعایت حقوق زندانیان 300 هزار نفر طرفدار دارد. شما گه خورده اید آقای خامنه ای. 25 درصد مشارکت افزایش نیافته که سگ دست اموز جنابعالی برنده شود. تمام روش ها را امتحان کردید، نادیده گرفتن مخالفان و ناچیز شمردنشان، مانور قدرت نیروهای امنیتی تان، جشن پیروزی گرفتن تان در ولیعصر، رعب و وحشت ایجاد کردنتان، خشونت بیش از حد، راه پیمایی وحدت بخش و نماز جمعه فصل الخطاب و کشتار مردم در روز شنبه. هیچ کدام این مردم را ساکت نکرده، آنها شما را باور ندارند. آقای خامنه ای، آقایان کودتاچی! بهتر است زودتر بگویید گه خورده ایم... یا این جنبش را سرکوب می کنید و چیزی از اعتماد مردم و مشروعیتتان باقی نمی ماند و خشونتتان موجب سرنگونیتان می شود یا رای مردم را می پذیرید و انتخابات را باطل می کنید و باز هم گه می خورید. یا بلایی سر موسوی و کروبی می اورید و فریاد خونخواهی ولتان نخواهد کرد. آقای خامنه ای به شرافتم سوگند خودم راحتتان نخواهم گذاشت. شما گه خورده اید. حتی اگر اعتراف نکنید... کاری نکنید که روزی بگوئید صدای انقلابتان را شنیدم و مردم بگویند گه خورده اید دیر شنیده اید.

ویدیویی از شلیک مستقیم به جوانان تهرانی

ویدیویی از شلیک مستقیم به جوانان تهرانی

Friday, August 28, 2009

آقای احمدی‌نژاد! شما از این سفره‌ها خبر دارید؟

در یکی از این محافل که سه‌شنبه شب گذشته به نام رییس یکی از کمیسیونهای مجلس وبا پول یک بانک دولتی در رستوان مجلل هتلی در حوالی پارک ساعی برگزار شده است، 200 میهمان حضور داشته اند که در بین آنها چندین نفر از وزرای پیشنهادی و تعدادی از نمایندگان مجلس حضور داشته‌اند.
تعدادی از دلالان رای، به تازگی به روش جدیدی برای به دست آوردن رای نمایندگان مجلس روی آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار «آینده» در این روش، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی تحت نام برخی نمایندگان اقدام به برگزاری افطاری‌های شاهانه در رستوران‌ها و هتل‌های مجلل تهران کرده و با دعوت از نمایندگان مجلس و وزرا، فرصت لازم برای لابی و دلالی رای را فراهم می‌آورند.

تصویری از رستوران محل برگزاری افطار مذکور


در یکی از این محافل که سه‌شنبه شب گذشته به دعوت رییس یکی از کمیسیونهای مجلس در رستوان مجلل هتلی در حوالی پارک ساعی برگزار شده است، 200 میهمان حضور داشته اند که در بین آنها چندین نفر از وزرای پیشنهادی و تعدادی از نمایندگان مجلس حضور داشته‌اند.

در این مراسم افطار که هزینه آن بالغ بر حدود چهار میلیون تومان برآورد ‌شده است، دلالان رای به لابی بین نمایندگان و وزرا پرداخته‌اند تا با وعده‌های مختلف به نمایندگان، زمینه را برای گرفتن رای نمایندگان آماده کنند.

گفته می‌شود هزینه این سفره شاهانه را یکی از بانکهای دولتی تقبل کرده است.

با خرید مخابرات توسط سپاه، حکومت نظامی ابعاد روشن تری به خود میگیرد!

تا چند روز دیگر قرار است که یکی از شرکتهای تابعه سپاه 50+1 درصد سهام مخابرات را خریداری کند. این امر به این معنی است که از این پس کلیه ارتباطات از زیر نظر سپاه رد شده و چتر کنترلی سپاه بر هر خانه ای گسترده میشود. اگر چه تا کنون نیز این چتر کنترلی وجود داشته است، اما پس از این، این امر بدون هیچگونه واسطه ای صورت میگیرد. و خارج شدن واسطه از این ماجرا دست سپاه را برای هر گونه عملیاتی در زمینه ارتباطات اینترنتی و تلفنی بازتر از قبل میکند. البته در این بین نمیتوان از انحصاری و سود ده بودن مخابرات گذشت، سپاه که در چند سال گذشته ثابت کرده است که عطش سیری ناپذیری در بلعیدن ارگانهای پرمنفعت دارد، این بار نیز در پی به چنبره در آوردن گل سر سبد این ارگانها میباشد. به هر حال همه میدانیم که سپاه برای بقای خود نیاز به نیروهای داخلی و خارجی دارد که حفظ و افزایش این نیروها نیازمند منابع مالی گسترده است.

____________________________________


احمدی نژاد در نماز جمعه امروز، نهایت وقاحت و بیشرمی خود را بر ملا کرد

محمود احمدي‌نژاد طي سخناني پيش از خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران خواستار برخورد با كساني شد كه به گفته وي سران جريان و عوامل اصلي ماجراهاي بعد از انتخابات بودند و در همين زمينه گفت:مبادا عناصر اصلي از مصونيت و امنيت برخوردار باشد و عوامل دسته چندم كه فريب خورده‌اند مجازات شوند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، رئيس دولت دهم در سخنان خود به انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اشاره كرد و گفت: همه دنيا مي‌داند كه انتخابات در ايران يك امر اصيل است و برخلاف دموكراسي‌هاي رايج دنيا يك نمايش و طراحي از پيش تعيين شده نيست وحضور،‌ دخالت و نظارت مردم لازمه استقرار ارزش‌هاي الهي و اسلامي است.
وي ادامه داد: از نگاه مكتب ما ارزش‌هاي الهي با خواست عموم مردم مستقر مي‌شود و مردم نيز در سايه حاكميت ارزش‌هاي الهي و اسلام صاحب راي مي‌شوند.
**نقش مردم در سايه اسلام است كه اصالت مي‌يابد
وي با تاكيد بر اين‌كه جمهوري اسلامي يك حقيقت واحد است و نه جمهوريت و نه اسلاميت به تنهايي، اظهار داشت: نقش مردم در سايه اسلام است كه اصالت مي‌يابد و تحقق اسلام هم با حضور، اراده و همكاري مردم است. البته كساني مي‌خواهند جمهوريت و اسلاميت را از هم تفكيك كنند. كساني كه به دنبال مجزا كردن جمهوري اسلامي هستند و مي‌خواهند نقش مردم و اسلاميت انقلاب را بزنند.
احمدي‌نژاد افزود: در انتخابات اخير شاهد حضور 85 درصدي مردم بوديم و شخص منتخب آنها با راي 25 ميليوني پيروز شد. اين يك نقطه عطف براي پيشرفت كشورمان است. در هر انتخابات يك پرش به سكوي بالاتر اتفاق مي‌افتد، اما در يك دوره پرش بسيار بلندتر بود و نظام و انقلاب ما را 100 پله بالا برد.
رئيس‌جمهور با بيان اين‌كه انتخابات رياست جمهوري دوره دهم بسياري از معاملات و پيش‌بيني‌هاي دشمنان را در هم كوبيد و نقشه‌هاي بدخواهان را نقش بر آب كرد، اظهار داشت: امروز دشمنان ما از دو موضوع عصباني هستند. يكي عصبانت از شكوه و عظمت ملت ايران كه الگوي جديد و زمام‌داري صالح را در مقابل چشم ملت‌هاي تشنه جهان و منتظر قرار داد و قدرت و ثروت و رسانه‌هاي دروغگو را شكسته و زير سئوال برد.
وي ادامه داد: ملت ما يك بار ديگر راه نوراني انقلاب را برگزيد و با راي 40 ميليوني خود پايبندي به انقلاب، امام راحل و رهبري را تثبيت كرد. به رغم اقدامات دشمن، ملت ايران راه و روش انقلاب و اهداف آن را برگزيد، دشمنان هر چه داشتند را به صحنه آوردند، پول، رسانه و كارشناسان خبره‌اي كه انقلاب‌هاي رنگي را در نقاط مختلف دنيا راه‌اندازي مي‌كردند و اميدشان اين بود كه به خيال خود كار را تمام كنند.
**پيام يكي از وزراي خارجه كشوردوست به احمدي‌نژاد
احمدي‌نژاد در ادامه گفت: يكي از وزراي خارجه كشور دوست، پيام فرستاد كه اخيرا با وزير خارجه استعمار پير صحبت كرده و گفته چرا در انتخابات ايران اين همه توطئه مي‌كنيد و او پاسخ داده كه اين بار درست و برنامه‌ريزي شده حركت مي‌كنيم ومي‌خواهيم كار نظام جمهوري اسلامي را تمام كنيم. او گفت شما ملت ايران و انقلاب و نظام مبتني بر ولايت را نمي‌شناسيد، اما وزير خارجه انگليس پاسخ داده ما اين بار همه چيز را حساب كرده‌ايم.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: اما به فضل الهي ايران چنان سيلي به استكبار زد كه بعد از گذشت دو ماه و چند روز هنوز گيج زده و راه خانه خود را گم كرده‌اند.
رئيس‌جمهور كشورمان با بيان اين‌كه دشمنان بعد از اين شكست، خواهان انتقام‌گيري از ملت ايران بوده‌اند، ادامه داد: آنها مي‌خواستند جلوي شكوه ملت ايران در چشم جهانيان را بگيرند و اجازه ندهند عزت ملت ايران تقويت شود و فرياد ملت ايران براي برپايي يگانه‌پرستي و عدالت به گوش جهانيان برساند. اما يك بار ديگر در برابر عظمت ملت و انقلاب اسلامي شكست خوردند.
**بگذاريد دشمنان عصباي باشند و از عصبانيت بميرند
رئيس دولت دهم با اشاره به حوادث پس از انتخابات آن را حوادثي تلخ دانست كه نتيجه‌اي شيرين داشته است و گفت: در حوادث اخير عده‌اي از مردم آسيب ديدند، اما دشمنان رسوا شدند. دشمن بداند ملت برآمده از آراي مردم تمام تلاش خود را براي پيگيري آرمان‌هاي انقلاب و رهبري به كار گرفته و از مواضع قاطع دولت عقب‌نشيني نخواهد كرد. ملت و دولت بر عهد خود در گسترش پاكي و عدالت ايستاده و سر سوزني از اين موضع پا عقب نخواهند گذاشت.
وي خطاب به دشمنان ايران ادامه داد: بدانيد پس از استقرار دولت دهم، با قدرت چند برابري در صحنه‌ها و جوامع‌ بين‌المللي حضور يافته و از حقوق ملت دفاع خواهيم كرد.
احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه دشمنان در حوادث بعد از انتخابات حيثيت خود را از دست داده و نشان دادند كه هم‌چنان خوي تجاوز و استكبار را دارند، گفت: بعد از اين‌كه توطئه آنها رو شد، گفتند انتخابات ايران را قبول داشته و دولت برآمده از آراي مردم را مشروع مي‌دانيم اما پيام تبريك نمي‌دهيم. يعني چه؟ يعني اين‌كه اگر اراده ملت عليه خواست آنها بود، آنها عصباني مي‌شوند. پاسخ ما اين است كه عصباني باشيد و از اين عصبانيت بميريد.
احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه سران كشورهاي غربي اين روزها همواره پيام مي‌دهند كه رفتار خود را اصلاح خواهند كرد، اظهار داشت: اميدواريم آنها نيت، رفتار، گفتار و خودشان را اصلاح كنند. ملت ايران اهل منطق، تعامل سازنده و گفت‌وگو است. اگر صداقت بياورند و جبران كنند، ممكن است ملت ايران با آنها با كرامت برخورد كند و الا رفتار ملت ايران با بدانديشان، متجاوزان و مستكبران رفتار سخت و پشيمان‌كننده خواهد بود.
**برخورد ناجوانمردانه با مردم در حوادث پس از انتخابات
رئيس دولت دهم در ادامه سخنان خود به حوادث پس از انتخابات اشاره كرد و گفت: متاسفانه عده‌اي فريب طراحي دشمن را خورده و در سناريوي دشمن حضور يافته‌اند. متاسفانه عده‌اي از مردم در حوادث‌هاي اخير آسيب ديده و عده‌اي كشته شدند. اين ناجوانمردانه‌ترين نوع برخورد با ملت ايران و انتخابات پاك آن بود. معلوم بود و معلوم شد كه انتخابات سالم‌ترين و پاك‌ترين انتخابات‌ها بود و علي‌رغم ادعاي آنها هيچ سندي كه نتايج انتخابات را مخدوش كند، ارائه نشد. در طراحي‌هاي توطئه در كشورهاي ديگر از اين بازي متهم كردن دولت و نظام به دروغ و تقلب استفاده كرده‌اند؛ چرا كه اين امر يكي از ابزارهاي شناخته شده جنگ رواني براي توطئه‌گران است.
وي با تاكيد بر اين‌كه در انتخابات ايران امكان تقلب به اين وسعت وجود ندارد، خاطر نشان كرد: چند صد معلم، كسبه و معتمد انتخابات را برگزار مي‌كنند. هزاران نفر نيز بر روند آن نظارت كرده و خود مردم نيز در صحنه حضور دارند.
**افشاي سناريوهاي دشمن در حمله به كوي دانشگاه و بازداشتگاه‌ها
احمدي‌نژاد به حوادث كوي دانشگاه و بازداشتگاه‌ها اشاره كرد و گفت: حمله به كوي دانشگاه و برخي رفتارهاي نامناسب در بازداشتگاه‌ها كارهاي زشتي بود. مي‌خواهم اعلام كنم كارهايي كه در كوي دانشگاه‌ و بازداشتگاه‌ها انجام شد، از اجزاي سناريوي دشمن بود و به وسيله وابسته‌هاي براندازي انجام شد.
وي تصريح كرد: شواهد و دلايلي داريم كه نشان مي‌دهد ساحت نيروهاي انقلابي، نظامي، امنيتي، اطلاعاتي از اين اقدام شرم‌آور مبرا است. بسيجي‌ها، فداكارانه به خيابان‌ها آمده و براي جلوگيري از تعرض به حقوق افراد و شكستن شيشه‌هاي مغازه‌ها كتك خوردند و دم بر نياوردند. نفوذي‌هاي جريان برانداز در سناريوي دشمن فساد واقدام كردند.
احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه دو درخواست از مقامات امنيتي و قضايي كشور دارد اظهار داشت: اولين درخواستم اين است كه با كساني كه در لباس دوست، دست به اقدام غيرانساني زدند، بدون گذشت و قاطعانه رفتار شود. چرا كه آنها دو خيانت كردند يكي آسيب زدن به مردم و ديگري موحش كردن چهره نظام اسلامي و نيروهاي انقلاب در انتظامي، نظامي و اطلاعاتي.
خواسته دوم وي در مورد دستگيرشدگان بود كه گفت: اصل برخورد جدي بايد با سران جريان و عوامل اصلي ماجرا باشد. كساني كه سازماندهي و تحريك كردند و خط دشمن را پياده كرده‌اند. بايد با آنها برخورد قاطع شود و البته با اين فريب‌خوردگان و عناصر دسته چهارم بايد با رافت اسلامي و رحمت اسلامي برخورد شود. مبادا عناصر اصلي از مصونيت و امنيت برخوردار باشد و عوامل دسته چندم كه فريب خورده‌اند مجازات شوند.
احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود در پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران از نمايندگان مجلس خواست تا به وزراي پيشنهادي او راي قاطع و بالا دهند تا به گفته وي دولت بتواند در برابر مستكبران بياستد.
وي با بيان اين‌كه دولت بانشاط در خدمت انقلاب خواهد بود، از مردم خواست بيش از گذشته با هم مهربان باشند و در همين زمينه خاطر نشان كرد: بايد با هم با انصاف برخورد كنيم، حقوق يكديگر را رعايت كنيم و نسبت به يكديگر رحم داشته باشيم تا رحم خداوند متعال بيش از گذشته شامل حال ما شود.
وي ادامه داد: دولت در راستاي خدمت‌رساني حقوق بازنشستگان را افزايش داده است و كسبه هم سعي كنند طوري رفتار نمايند كه به كسي فشار نيايد و همه براي ساختن كشور با همدلي و همياري كمك كنيم.
رئيس‌جمهور عدالت را وظيفه دوم دولت دانست و با بيان اين‌كه فلسفه حكومت اسلامي عدالت است، خاطر نشان كرد: اصل وجود حكومت در دولت براي برپايي عدالت است و در سايه عدالت است كه استعدادها شكوفا و امنيت ملي محقق مي‌شود.

بدون اجراي عدالت اشرار و زياده‌خواهان در جامعه زياد خواهند شد
وي ادامه داد: در سايه اجراي عدالت است كه اميد زنده مي‌شود و بدون اجراي عدالت اشرار و زياده‌خواهان در جامعه زياد خواهند شد.
احمدي‌نژاد اجراي عدالت را جزو مهم‌ترين ماموريت‌هاي دولت دانست و با بيان اين‌كه برخي در همين زمينه فشار مي‌آورند و تهمت مي‌زنند، اظهار داشت: ضامن پايداري نظام اسلامي اجراي عدالت در برابر زورمندان و زرمندان است. اگر قرار باشد اصحاب نفوذ از مجازات معاف شوند آن زمان حكومت پايدار نخواهد ماند و مطمئنا حكومت با بي‌عدالتي دوام نخواهد آورد و اين سنت الهي است.
وي ماموريت مهم دولت در كشور را اجراي عدالت دانست و تصريح كرد: هيچ‌كس نبايد در كشور گروه‌ خود را ممتاز بداند و براي خود حق بيجا قائل شود نبايد در نظام اسلامي حق كسي ضايع شود.
رئيس‌جمهور با انتقاد از تقسيم‌بندي مردم به شهروندان درجه يك و دو گفت: همه مردم در درجه اول هستند هيچ‌كس نبايد احساس كند شهروند درجه دوم است.
وي تاكيد كرد: به خدا ارزش دارد اگر براي اجراي حكم عدالت در برابر صاحبان قدرت جان خود را بر سر پيمان با خدا بدهيم.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: توهين‌ها، بي‌ادبي‌ها هرگز ما را از راه نوراني اجراي عدالت باز نخواهد داشت و دنيا بداند ما سينه خود را براي تيرهاي زهرآگين تهمت آماده كرده‌ايم و در اين دولت عدول از اجراي عدالت اتفاق نخواهد افتاد.
وي ادامه داد: نمي‌توانيم بپذيريم عده‌ قابل توجهي در فقر به سر مي‌برند ولي عده‌اي با استفاده از فرصت‌ها در آلاف و الوف به سر مي‌برند.

اگر طرح هدفمند كردن يارانه‌ها اجرا شود فقيري در كشور باقي نخواهد ماند
رئيس‌جمهور با بيان اين‌كه انتخابات تمام شده است و بايد دست به دست هم بدهيم و كشور را بسازيم، اظهار داشت: اگر طرح هدفمند كردن يارانه‌ها اجرا شود فقيري در كشور باقي نخواهد ماند و اگر شيوه اخذ ماليات را درست كنيم ريشه همه نابسماني‌هاي اقتصادي برطرف مي‌شود.

خدا شاهد است كه من در انتخاب كابينه نظرات شخصي را مطلقا دخالت ندانم
احمدي‌نژاد بخش ديگري از سخنان خود به كابينه دهم اختصاص داد و با بيان اين‌كه انتخاب كابينه از سخت‌ترين كارهاي رئيس‌جمهور است اظهار داشت: حضور 21 ميليون نفر در دولت به آن معنا نيست كه آنها بهترين هستند و آنهايي كه بيرون مانده‌اند ضعيف هستند خدا شاهد است كه من در انتخاب كابينه نظرات شخصي را مطلقا دخالت ندانم و صلاح و خير كشور را مد نظر قرار دادم و به نظر من كابينه قوي، پاك و خدمتگذار را انتخاب كردم.

كارآمدي دولت را به رئيس‌جمهور بسپاريد

وي خطاب به نمايندگان مجلس گفت: كارآمدي دولت را به رئيس‌جمهور بسپاريد و من مي‌خواهم كابينه قوي باشد و اصل را بر اعتماد بگذاريد و انتظار دارم كه در برابر توطئه مستكبران كه مي‌خواهند دولت را ضعيف كنند انشاءالله با راي بالا و قاطع اجازه دهيد دولتي مقتندر بر سر كار بيايد تا در برابر مستكبران بايستد.
احمدي‌نژاد وزراي پيشنهادي خود به مجلس را افرادي انقلابي، ولايي، عاشق نظام و انقلاب اعلام كرد و با بيان اين‌كه همدلي خوبي بين مجلس و دولت است، گفت: در گوشه و كنار در حالي كه هنوز مركب انتخابات دهم خشك نشده است به انتخابات رياست جمهوري دوره يازدهم مي‌پردازند. در دوره‌هاي قبل و بعد از انتخابات كارهاي اجرايي كشور معطل مانده بود ولي در اين‌ دوره اين‌گونه نشد.
رئيس‌جمهور خطاب به كساني كه او آنها را مشوش‌كننده‌ فضاي سياسي كشور دانست گفت: بگذاريد كارهايمان را انجام بدهيم فرصت براي انتخابات زياد است و انشاءالله در معرض انتخابات مردم قرار مي‌گيريد و راي هم خواهيد آورد. فضاي كشور را در سمت و سوي بگو مگوهاي بي‌حاصل قرار ندهيد.
وي در پايان سخنان خود بار ديگر ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر را گراميداشت و به امام جمعه جديد تهران به خاطر آن‌كه مورد عنايت رهبري قرار گرفت، تبريك گفت.

انتقاد شدید خاتمی از دادگاه های اخیر و تاکید بر تلاش برای «تغییر»

رئیس جمهور سابق کشورمان با ابراز تاسف از حضور افرادی در مقام دادستان در تریبون مقدس نماز جمعه که خود در پیشگاه وجدان عمومی متهم به خیانت در امانت‌اند و همچنین برگزاری دادگاه‌های کذایی که مورد تائید هیچ یک از علما و نخبگان قرار نگرفته، بر حضور قوی‌تر اصلاح‌طلبان در صحنه و ادامه تلاش بیشتر برای «تغییر» تاکید کرد.


در صحنه می‌مانیم و «تغییر» را پیگیری می‌کنیم

سید محمد خاتمی در دیدار با اعضای جبهه اصلاحات ضمن تاکید بر حضور قوی‌تر اصلاح‌طلبان در صحنه و ادامه تلاش بیشتر با وجود هزینه‌ها برای «تغییر» کم‌هزینه در کشور، تاکید کرد که انتظار مردم، تشکیل دادگاه‌های علنی برای رسیدگی به جنایات مسلم و مشمئز کننده‌ای چون به رگبار بستن مردم و دستگیری‌های غیرقانونی است.


به گزارش موج سبز آزادی به نقل از روابط عمومی دفتر سید محمد خاتمی، اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با رییس جمهور سابق کشورمان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی ‌ضمن تشکر از حضور و بیان نقطه نظرات اعضای این شورا و آرزوی برخورداری همگان از برکات ماه مبارک رمضان تلاش و فعالیت مستمر جبهه اصلاحات را ستود.

وی گفت:«:لازم می‌دانم بر این نکته تأکید کنم که اصلاح‌طلبان چه در قالب جمع حاضر و چه در قالب سایر تشکلها، باید با قوت در صحنه حضور یافته و به فعالیت خود ادامه دهند.»

رئیس دولت اصلاحات تصریح کرد:«آنچه که در این ایام رخ داده خود دلیلی است محکم برای حضوری قوی‌تر در صحنه با شعار اصلاح طلبی؛ چرا که ما همه دلبسته به انقلاب هستیم نه پشیمان از انقلاب.»

وی با بیان اینکه«انقلاب اسلامی‌ایران یکی از مهم‌ترین فرازهای تاریخی ایران زمین است»، اظهار داشت:« این انقلاب مایه افتخار ما ایرانیان است، حرکتی مردمی‌ برای رسیدن به استقلال، آزادی و پیشرفت، در عین پایبندی به موازین دینی با هدایت رهبری بزرگ.»

خاتمی افزود:« آنچه موجب می‌شود اصلاح‌طلبان قوی‌تر از قبل در صحنه بمانند این است که امروز مدعیان و احیانا متصدیان بی‌اعتقاد به انقلاب و راه امام(ره) و یا افرادی که از انقلاب پشیمان‌اند با تمام قوا در صدد مسخ و تحریف انقلاب‌اند، اگرچه در ظاهر خود را انقلابی می‌دانند.»

وی یاد آور شد:«جمهوری اسلامی‌ در عصر پذیرش اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و عصر نفی استبداد و خودکامگی به عنوان شاهکار حرکت آزادی‌خواهی مردم ایران به رهبری حضرت امام(ره) مطرح شد و با تکیه بر رأی مردم به عنوان محور و مدار در کنار ارزشهای اسلامی ‌به سرعت نگاه‌ها را به خود معطوف ساخت.»

رئیس بنیاد باران تاکید کرد:«آنچه امروز مایه نگرانی است خطری است که جمهوری اسلامی‌، یعنی هم جمهوریت و هم اسلامیت را تهدید می‌کند.»

رئیس موسسه بین المللی گفتگوی فرهنگها و تمدنها تصریح کرد:« امروز باید مصمم‌تر از پیش بر خواسته به حق جنبش اصلاح‌طلبی یعنی "تغییر" پای فشاریم. مراد ما از تغییر همانگونه که از ابتدا گفتیم و در انتخابات اخیر هم بر آن تأکید کردیم بازگشت دوباره به اصول قانونی اساسی و آرمانهای امام و انقلاب است.»

وی در ادامه اظهار داشت:« مگر آنچه مردم در انتخابات فریاد زدند چیزی جز این بود؟ مگر مردم چیزی جز حاکمیت رأی مردم و عدالت و کرامت انسان و اخلاق و بازگشت به اصول قانونی اساسی و حتی بازگشت به مسیر رسیدن اهداف سند چشم انداز مطالبه کردند؟»

رئیس جمهور سابق کشورمان افزود:« تمامی ‌آنچه امروز نظاره‌گر آن هستیم، انگیزه‌ای بسیار قوی است برای پافشاری مردم بر خواسته‌های به حق خویش و مایه قوت و اعتبار بیشتر جنبشی که خواستار تغییر جهت‌گیری نظام به سمت احیاء اصول متروک و زیر پا گذاشته شده قانون اساسی و ارزشهایی است که از امام آموخته‌ایم.»

سید محمد خاتمی تاکید کرد:«امروز هم سخن ما این است که "شائبه بی‌اثر شدن رأی مردم در نظام باید برطرف شود و اعتماد خدشه دار شده مردم به عنوان مهم‌ترین پایگاه و پشتوانه اعتبار نظام به سرعت ترمیم شود."»

وی ادامه داد:« اتفاقاً این حرف حرف انقلابی است و هرکس خلاف آن را دنبال کند، بر ضد انقلاب و مسیری که امام و مردم در انقلاب برگزیدند، حرکت می‌کند.»

رئیس دولت اصلاحات با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، اظهار داشت:« بی‌اعتنایی آشکار به نظر خیرخواهان و برخوردهای نامناسب زیان‌های هنگفتی را متوجه نظام ساخت؛ دشمنی با انقلاب و نظام امری است که همواره پس از پیروزی انقلاب به اشکال نظامی، تبلیغاتی و سیاسی و ... وجود داشته و دارد، اما تلاش برای نسبت دادن حرکت آرام و متین مردم در اعتراض به نتایج انتخابات به اغتشاشی که عامل بیرونی دارد اشتباهی بسیار بزرگ و توهمی‌ زیان‌بار وپرهزینه برای نظام بود.»

رئیس بنیاد باران یادآور شد:«از ابتدای استقرار جمهوری اسلامی ‌در ایران، بزرگترین هدف دشمنان نظام جدایی مردم از حکومت و حذف سرمایه‌های اجتماعی کشور بوده است.»

خاتمی ادامه داد:« آیا آنچه امروز شاهد آن هستیم و همه خیرخواهان نسبت به وقوع آن هشدار داده‌اند جز این است که چهره نظام در جهان غیرمنطقی، خشن، ناسازگار با معیاری مسلم انسانی و اخلاقی، بی‌اعتنا به رأی مردم و حتی بی‌اعتنا به قوانین و موازین خود نشان داده می‌شود؟»
رئیس جمهور سابق کشورمان تصریح کرد:«تهاجم یک طرفه به مردم و نیروهای مورد علاقه مردم و تبلیغات ناجوانمردانه تمامی‌ دستگاه‌ها و تریبونهای در دست حکومت بر علیه چهره‌های محبوب و ارزشمند کشور و وابسته نشان دادن اعتراضات مردمی ‌به جریانات پلید و خطرناک تنها با هدف توجیه برخوردهای خشن، غیر قانونی و انحصار طلبانه است.»

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:«آنچه تاکنون رخ داده از جمله برگزاری دادگاه‌های کذایی از سوی هیچ یک از علمای بزرگ دینی، نخبگان حوزه و دانشگاه و جامعه و فرهیختگان، جریان‌های مستقل سیاسی و حتی افکار عمومی‌ مورد پذیرش و تأیید قرار نگرفته است و این خود نشانگر اشتباه بزرگی است که رخ داده است.»

خاتمی یادآور شد:«حقوقدانان برجسته و فرهیختگان جامعه، به اتفاق روند بازداشت‌ها، نگهداری دستگیرشدگان، برخورد با خانواده‌ها و وکلای آنها و برگزاری دادگاه را با استدلالهای روشن حقوقی زیر سؤال برده‌اند و این هشداری است جدی به نظام که به فکر چاره‌اندیشی باشد.»

رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد:«جریانی خاص امروز به هر روشی و با هر نسبت ناروایی قصد دارد چهره‌های خوش سابقه نظام را به جرم دفاع از حقوق مردم دشمن معرفی کند! این مایه سرافکندگی است که کسانی امروز به خاطر دفاع از حقوق مردم و خواست تطبیق روش‌ها با اصول قانون اساسی، آیین دادرسی و حقوق شهروندی مورد حمله‌ای اینچنین ناجوانمردانه قرار گرفته‌اند.»

وی ادامه داد:« تریبون مقدس نماز جمعه در اختیار عده‌ای قرار گرفته که به شخصیتهای برجسته نظام و مراجع بزرگوار شیعه اهانت کرده و حتی در مقام دادستان خواستار برخورد با آنان می‌شوند، حال آنکه خود در پیشگاه وجدان عمومی ‌متهم به خیانت در امانت‌اند. مگر همین‌ها نبودند که با گستاخی تمام مرجعی بزرگوار را که افتخار عالم تشیع است دست نشانده انگلیس معرفی کردند؟و بحمدالله در نزد مردم هم از اعتباری برخوردار نیستند.»

خاتمی سپس به برخوردهای دستگاه قضائیه با فعالان سیاسی و مردم بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت:«در جریان حوادث پس از انتخابات به آیت الله شاهرودی که برایشان احترام قائلم تذکر دادم و ایشان را به عنوان مسؤول قوه قضائیه مورد خطاب قرار داده و خواستار رعایت اصول قانون اساسی و موازین آئین دادرسی و حقوق شهروندی در برخوردها شدم و اینکه جلو با اهانت‌ها، دستگیری‌ها و نگهداری‌های غیرقانونی متهمان و برگزاری دادگاه‌های ناسازگار با موازین را بگیرند، شدم و صد افسوس که ایشان در پایان دوران مسئولیتشان که به اعتقاد من می‌توانستند بسیار پرشکوه‌تر منصب را ترک کنند نخواستند یا نتوانستند اقدام کنند.»

رئیس بنیاد باران افزود:«حرفی که امروز هم خواست مردم و ما از رئیس محترم جدید قوه قضائیه است، جلوگیری از سم‌پاسی و فضاسازی برای تخریب افراد با نسبت های ناروا و یک سویه خلاف قانون و شرع و نیز رعایت موازین از جمله آیین دادرسی در بازداشت و محاکمات است.»

به گفته رئیس‌جمهور سابق کشورمان، نمی‌توان براساس اعترافاتی که به اصل آن اشکالات جدی حقوقی و قانونی وارد است یک سویه همه را مورد تهاجم قرار داد، بی آنکه کوچکترین حقی برای دفاع در نظر گرفته شود.

خاتمی تصریح کرد:«از سوی دیگر انتظار مردم تشکیل دادگاه‌های علنی برای رسیدگی به جنایات مسلم و مشمئز کننده‌ای است که همگان شاهد آن بوده‌اند از جمله به رگبار بستن مردم در خیابان‌ها، دستگیری‌های خلاف قانون، بازداشتگاه‌های غیر استاندارد، جنایات مسلمی‌که مورد اعتراف همه است و آنچه که موجبات لطمات سنگین روحی به ملت و خدشه به اعتماد عمومی‌شده است. آیا این بود آن چهره اسلام رحمانی که مدعی دفاع از اخلاق و حقوق اساسی مردم و آزادی بیان و امنیت در جامعه بود؟!»

وی با بیان اینکه «متأسفانه در جریان انتخابات و وقایع پس از آن انحرافات بسیار بزرگی وجود داشته و دارد»، افزود:« رسالت اصلاح‌طلبان و تمامی ‌خیرخواهان جامعه مقابله با این انحرافات برای حفظ اصول واقعی نظام و ترمیم اعتماد مردم است و در این راه پرداخت هیچ هزینه‌ای زیاد نیست و ما هم از هیچ هزینه‌ای دریغ نخواهیم کرد تا انشاء‌الله انقلاب با کمترین هزینه به مسیر اصلی خود بازگردد و راه خود را ادامه دهد.»

سید محمد خاتمی تصریح کرد:«به صراحت تأکید می‌کنم حذف دلبستگان به انقلاب با این عناوین بی‌اساس بزرگ‌ترین توطئه علیه انقلاب است و نتیجه آن سوق دادن نیروهای اجتماعی به سوی جریاناتی است که با اصل انقلاب و نظام در تعارض‌اند.»

رئیس موسسه بین المللی گفتگوی فرهنگها و تمدنها سپس گفت:« همواره سخن ما در مجامع بین‌المللی دفاع از اسلام به عنوان مدافع حقوق مردم و ارزش‌های انسانی بود و الگو و نمونه کار جمهوری اسلامی ‌ایران بود در مقابل سایر جریان‌هایی متحجر، افراطی و ضد انسانی که به نام اسلام شکل گرفته بود؛ اما با این رفتارها چه جای دفاعی باقی گذاشته‌اند؟»

وی تاکید کرد:« ما باید علی‌رغم تمام فشارهایی که برای بیرون کردن اصلاح‌طلبان و عقلای منصف از صحنه وارد می‌شود در صحنه بمانیم و با فریاد زدن، تذکر دادن و مذاکره هزینه‌ها را برای بازگشت انقلاب به مسیر اصلی خود کاهش دهیم.»

سید محمد خاتمی خاطر نشان کرد:«ان‌شاء‌الله مسئولان نظام هم با پایان دادن به روشهای غلط و آزادی زندانیان و پایبندی به موازین و اصول قانون اساسی و برخورد جدی با خاطیان و جنایتکاران اصلی این راه را هموار سازند و اعتماد لطمه خورده مردم را با تدبیر و حسن نیت ترمیم کنند.»

در این دیدار اعضاءشورای هماهنگی جبهه اصلاحات بر لزوم حفظ ارزشها و موازین انقلاب و راه امام (ره) تاکید کردند و تلاش همگانی برای حفظ ارزشها و مصلحت کشور را لازم دانستند.

آنها همچنین لزوم ارتباط با مراجع عظام، علما و نخبگان جامعه و تعامل با مجلس و قوه قضاییه را مورد تاکید قرار دادند و از محاکمات فرمایشی که بر خلاف موازین است اظهار نگرانی کردند.

اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کردند که پیگیری جنایت‌هایی که در جریان انتخابات و بعد از آن صورت گرفته از جمله فجایعی که در بازداشت‌گاه‌هایی چون کهریزک رخ داده،امری ضروری است و تسامح نسبت به آن به نظام و کشور لطمه‌های جبران ناپذیری وارد می‌آورد.

آنها همچنین اعلام خطر کردند که برخورد با نیروهای متعهد و البته معترض و حذف آنها بخصوص در دانشگاه‌ها می‌تواند ابتکار عمل را در اختیار بیگانه قرار دهد و پیگیری مطالبات به حق مردم نباید مورد غفلت قرار گیرد.

من برای جنبش سبز چه کاری می توانم انجام دهم؟

در این شرایط حساس و سخت حتی اگر توان حضور در تجمعات و تظاهرات را ندارم می توانم

کارهایی را برای آزادی کشورم انجام دهم می توانم با انجام همه یا برخی از کارهای زیر به

هم وطنان زندانی خودم کمک کنم:

1- می توانم دیگر از طریق همراه اول و ایرانسل پیام کوتاه ارسال نکنم.

t15

3- می توانم کالاهایی که از طریق صدا و سیما تبلیغ می شوند نخرم..

upJ

4- می توانم دیگر روزنامه های کیهان, جام جم, ایران و وطن امروز نخرم.

keyhan-lies

5- می توانم کالاهای شرکت هایی که در روزنامه های کیهان, جام جم, ایران و وطن امروز تبلیغ می کنند نخرم.

12

6- می توانم با خارج ساختن پولم از موسسات مالی اعتباری مهر, انصار, قوامین, سینا و بانک های سرمایه, کشاورزی, پاسارگاد و ملت آنها را که به مافیای اقتصادی خامنه ای و هوادارانش تبدیل شده اند تضعیف کنم.

tahrim

7- می توانم با شعارنویسی یا حتی کشیدن نماد پیروزی به شکل عدد هفت ( V) روی اسکناس ها, دیوارها, کیوسک های تلفن, و…..پیام زنده بودن جنبش سبز را در دل و جانم به همه اعلام کنم.

jonbeshe melli ma hastim,shakheye ghazvin7

8- می توانم دیگر در صندوق های صدقاتی که به جیب موتلفه وصل است پول نریزم و کمک هایم را به مستحق شناخته شده تقدیم کنم.

A0652601

9- می توانم با ارسال اخبار و اطلاعات از طریق ایمیل, شب نامه, شفاهی باعث روشن شدن ذهن همه مردم در شهرها و روستاها شوم.

6649_101973196479667_100000009606555_53054_5215272_n

10- می توانم با همسایه یا همکار بسیجی ام صحیت کنم و او را از وضعیت اسفبار مردم آگاه کنم.

17

11- می توانم با پدر یا بردارم که در نیروی انتظامی یا سپاه خدمت می کند صحبت کنم و آنها را به سوی مردم دعوت کنم..

murder14

12- می توانم با یک ماژیک ساده شب موقع برگشتن به منزل تابلویی را که نام کوچه روی آن درج شده به نام شهید و نماد جنبش ندا آقا سلطان تغییر دهم.

5611_110468608929_95040933929_2158860_3541319_n

13- می توانم اخبار تجمعات را به دوستانم اطلاع دهم.

ERP

14- می توانم با تحریم بورس منابع مالی خود را از این بازار بیرون بکشم.

10180609

15- می توانم شبها با شعار الله اکبر خواب را از سر بسیجیان خارج کنم.

photo1247983578

16- می توانم با شرکت در اعتصابات یا عدم انجام کار در محل کار مانع پیشبرد اهداف حکومت شوم.

28stwf9

17- می توانم سایت های دولتی را غیرفعال کنم.

1594_688

18- می توانم اگر در خارج کشور هستم به برنامه های زنده تلویزیون حکومت زنگ بزنم و آنها را سرزنش کنم.

seda_sima498

19- می توانم اسامی زندانیان و شهدا را به مراجع و خبرگزاری های بین المللی اطلاع دهم.

zindan-azadi

20- می توانم دیگر گوشی های نوکیا و زیمنس را نخرم.

nokia-logo2

21- می توانم این متن را برای حداقل 50 نفر ارسال کنم.

teloperator_0_70554

نتیجه دو اقدام بزرگ ملی

1- فروش نوکیا نصف شد به تایید مغازه داران ، بازار و اعتماد ملی

2- رکود در آگهی های صدا و سیما به تایید حیات نو و تابناک

Thursday, August 27, 2009

یک عضو کمیته ویژه مجلس فاش کرد: تجاوز با باتوم و شیشه نوشابه محرز شد

پارلمان‌نیوز: یکی از اعضای کمیته ویژه مجلس برای بررسی حوادث پس از انتخابات، تصریح کرد:«تجاوز با باتوم و شیشه نوشابه به برخی از بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات برای ما محرز شده است.» این نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس«پارلمان‌نیوز»، گفت:« به برخی از بازداشت‌شدگان حوادث بعد از انتخابات متاسفانه به وسیله باتوم و شیشه نوشابه تجاوز شده و این امر برای برای کمیته ویژه محرز شده است.» این نماینده تاکید کرد:«اطلاعات و مستندات موثق از تجاوز عوامل بازداشتگاه‌ها به بازداشت‌شدگان نداریم، اما تفاوت چندانی هم در اصل ماجرا نمی‌کند.» عضو کمیته ویژه مجلس خاطر نشان کرد:«در صورت تکمیل گزارش آن را دراختیار رییس مجلس و بزرگان نظام قرار خواهیم داد.»

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: مشایی و احمدی‌نژاد باید در دادگاه صالحه جوابگوی اتهامات خود باشند

پارلمان‌نیوز: در پی اظهارات اخیر اسفندیار رحیم مشائی، دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه ای ضمن تاكید بر كذب بودن این سخنان، هشدار داد: علی‌رغم تلاش شخصیت‌های مبارز و بزرگ انقلاب برای آرام كردن فضا و خنثی كردن القائات دشمنان خارجی به نظر می‌رسد توطئه‌ای بسیار پیچیده برای القای اختلاف بین اركان نظام اسلامی وجود دارد كه دامن زدن به این توطئه نوعی یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، متن كامل این اطلاعیه بدین شرح است:

رسانه محترم

پیرو انتشار سخنان آقای اسفندیار رحیم‌مشایی در جمع اعضای ارشد ستاد یاران خورشید در برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، اگرچه توجه به شرایط زمانی و مكانی سخن و سنجش آن با گوینده نشان از میزان انطباق سخن با منطق است، اما توضیح درباره بخش‌هایی از سخنان ایشان جهت مزید اطلاع رئیس دفتر رئیس‌جمهور و تنویر افكار عمومی ضروری به نظر می‌رسد.

مطمئنا بیان جملاتی چون این جمله كه ”آقای هاشمی مایل بود از پشتیبانی عمومی و مردمی برای فشار بر رهبری استفاده كند” از جمله همان توهماتی است كه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تاریخی خویش همگان را از آن برحذر داشتند.

سابقه آقای مشایی در ”اظهارنظرهای غلط” و ”سخنان غیرمنطقی” آنقدر آشكار است كه نیازی به پاسخ ندارد، اما با توجه به عقبه بسیار عمیق این سخنان و دروغ ‌پردازی‌های عمیق‌تر و تلفیق آن با چاشنی توهین توسط كسی انجام می‌شود كه قرار بود معاون اول رئیس‌جمهور شود و نشد و امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور است، علی‌رغم تلاش شخصیت‌های مبارز و بزرگ انقلاب برای آرام كردن فضا و خنثی كردن القائات دشمنان خارجی به نظر می‌رسد توطئه‌ای بسیار پیچیده برای القای اختلاف بین اركان نظام اسلامی وجود دارد كه دامن زدن به این توطئه نوعی یاس و ناامیدی را در جامعه گسترش می‌دهد.

بخش‌هایی از سخنان آقای مشایی تكرار سخنان رئیس‌جمهور در مناظره معروف است كه رهبری معظم انقلاب در خطبه‌های تاریخی بعد از انتخابات از آن ابراز گلایه كردند و اتهام تماس با یك مقام خارجی در شش ماهه اول دولت نهم ادعایی است كه باید در یك دادگاه صالحه مدعیان آن باید جوابگوی اتهامات خود باشند.

باشد كه خدای تبارك و تعالی توفیق رعایت انصاف را به عنوان جوهره وجودی انسان‌ها به همگان، مخصوصا مسوولان عطا فرماید. .

نگاهی به آینده سیاسی هاشمی رفسنجانی

اکبر هاشمی رفسنجانی روزهای سختی از حیات سیاسی خود را پشت سر می­گذارد.
هاشمی یک دهه پیش از این، در مواجهه با اصلاح­طلبان جوان، طعم تلخ نقد رادیکال را به تمامی چشید. نقدهای بیرحمانه اکبر گنجی، عباس عبدی و محمد قوچانی بر کنش و منش سیاسی هاشمی، سر آغاز مخدوش­شدن چهره مقتدر هاشمی در افکار عمومی ایرانیان بود.
با سپری شدن دوره اصلاحات و روی کار آمدن راستگرایان جوان، هاشمی شرایط تازه­ای از تضعیف اقتدار سیاسی خود را تجربه کرد.
اگر اصلاح­طلبان رادیکال از بیرون ساختار حقیقی قدرت به نقد هاشمی پرداختند، راستگرایان رادیکال از درون این ساختار هاشمی را به زیر تیغ نقد و تخریب بردند.
هر چند که پروژه نقد هاشمی از سوی راست رادیکال در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 84 کلید خورد اما انتخابات سال 88 این پروژه را وارد مرحله تازه­ای ساخت که تا پیش از این در نظام جمهوری اسلامی سابقه نداشت.
نقد بی­پروای هاشمی در سال جاری با سخنان احمدی­نژاد در مناظره­اش با مهندس موسوی آغاز شد. نامه هاشمی به رهبري در روزهای پیش از انتخابات، سکوت اعتراض­آمیز وی در روزهای پس از انتخابات، سخنان وی در آخرین حضورش در نماز جمعه و مهمتر ازهمه، عدم حضورش در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، راست رادیکال را به وادی هجوم همه­جانبه به هاشمی رفسنجانی کشاند؛ هجومی که از مرزهای نقد رادیکال هم گذشت و به ورطه تهدید و دشنام­گویی رسید.
از اواسط مرداد ماه سال جاری، چهره­های تندروی اصولگرا در مجلس هشتم و نیز در بیرون از مجلس، زمزمه محاکمه هاشمی را به دلیل مواضع سیاسی­اش در ماههای اخیر سر دادند.
هر چند که تحقق این تهدید امری بسیار بعید به نظر می­رسد اما هیچ بعید نیست که راست افراطی در حمله به حریف "به مرگ گرفته باشد " تا حریف " به تب راضی شده باشد. "
در اواخر مرداد ماه، یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس، در گفتگو با خبرگزاری اصولگرای فارس، به هاشمی لقب " اکبر شاه " داد.
به کار بردن چنین ادبیاتی درباره هاشمی از سوی افراد و رسانه­های جناح راست، حاکی از احساس امنیت ناقدان و ناسزاگویان است.
گویی که آنان اطمینان خاطر دارند که در نقد هاشمی هر سخنی را، ولو دشنام وناسزا، می­توانند بر زبان برانند. پدید آمدن چنین وضعیتی برای هاشمی رفسنجانی، این سئوال را در ذهن ناظران سیاسی برانگیخته است که آینده سیاسی هاشمی در نظام جمهوری اسلامی چگونه خواهد بود؟
آیا هاشمی همچنان رئیس مجلس خبرگان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی خواهد ماند. آیا او باز هم می­تواند از تریبون نماز جمعه با مردم ایران سخن بگوید؟ اگر اراده مشهودی که برای حذف هاشمی رفسنجانی در میان مهتران و کهتران جناح راست رادیکال به چشم می­خورد به غایت مطلوب خویش برسد، آیا هاشمی به "حذف" دچار خواهد شد یا اینکه دستی به شعبده از آستین به در می­آورد و شرایط نوینی را رقم خواهد زد؟
اگر هاشمی یقین حاصل کند که باید ترک مسند و منصب کند و خلعت قدرت را از تن به درآورد، آیا برای حفظ نظامی که مراد و مقتدایش تاسیس نموده است، در دوران کهولت نشستن کنج عزلت را برمی­گزیند یا اینکه در کارستان نزاع با راستگرایان افراطی، خواهد افتاد؟
باری آینده سیاسی هاشمی رفسنجانی در پرده ابهام است. برخی معتقدند هاشمی به لحاظ سیاسی تمام­شده است. در این پندار راستگرایان رادیکال تنها نیستند. کسانی در بیرون از ساختار قدرت در نظام جمهوری اسلامی نیز چنین می­اندیشند. چنانکه جواد طباطبایی پیش از برگزاری انتخابات، هاشمی را به لحاظ سیاسی تمام­شده اعلام کرد.
اما آیا به راستی "مرد سیاست" جمهوری اسلامی به پایان کار خود نزدیک می­شود؟ در باب آینده سیاسی هاشمی گمانه­های گوناگونی می­توان زد. نخست اینکه او از رياست مجلس خبرگان عزل مي شود می­شود؛ تحقق این گزینه با توجه به فضای درونی مجلس خبرگان، امری بعید به نظر می­رسد؛ زیرا علیرغم تلاش احمد خاتمی و محمد یزدی برای القاء این امر که اکثریت خبرگان در موضعی کاملاً مخالف هاشمی قرار دارند، اخبار پشت پرده مجلس خبرگان به هیچ وجه گویای چنین امری نیست. چه اگر اکثریت خبرگان مخالف هاشمی بودند، در انتخاب هیات رئیسه این مجلس در اواخر سال 87 ، توصیه به عدم انتخاب هاشمی به ریاست مجلس را به سمع قبول می­شنیدند و هاشمی را با آرایی به مراتب بالاتر از آرای سال 86، بر مسند ریاست خبرگان نمی­نشاندند.
گزینه دوم در باب آینده سیاسی هاشمی، جداسری وی از موسوی و سکوت وی در قبال حوادث سیاسی جامعه است. احتمال تحقق این گزینه نیز چندان بالا نیست زیرا اگر هاشمی قصد داشت دم بر نیاوردن را در پیش بگیرد، می­بایست نتیجه انتخابات را تایید می­کرد و پس از آن نیز در مراسم تنفیذ رئیس جمهور حضور می­یافت.
علاوه بر این، هاشمی نیک می­داند که حركت موسوي ، در برابر جریان سیاسی ای قد علم کرده است که در نهایت در پی حذف او از ریاست مجمع تشخیص و ریاست مجلس خبرگان است.
گزینه سوم در باب آینده هاشمی این است که هاشمی در این پیرانه­سر، تروتسکی انقلاب ایران می­شود تا باب انحراف در انقلاب را مسدود سازد؛ گمانه­ای که تحقق آن سخت دور از ذهن به نظر می­رسد. چه هاشمی اگر چه زمانی انقلابی بوده است اما اینک سالهاست که در "خانه قدرت" نشسته است و طبیعتاً مانند هر سیاستمدار انقلابی ِاز طوفان انقلاب گذشته­ای، دوره کنش های رادیکال را پشت سر گذاشته است.
به علاوه هاشمی، به رغم سابقه انقلابی­اش، اساساً سرشتی محافظه­کار دارد.
چهارم حدسي که درباره آینده سیاسی هاشمی می­توان زد این است که او خود از تمامی مناصب سیاسی­اش استعفا می­کند و از این طریق مخالفت عمیق خود با روند سیاسی موجود در جامعه را بر ملا می­کند.
شایعه استعفای هاشمی در نخستین روزهای پس از انتخابات در فضای سیاسی کشور به گوش رسید اما ظاهراً این شایعه محصول جنگ روانی مخالفان دست راستی هاشمی بود.
در باب احتمال استعفای هاشمی از مناصبش باید گفت که کنش سیاسی خود هاشمی نیز ضریب تحقق چنین امری را چندان بالا نشان نمی­دهد.
هاشمی سیاستهای دولت محمود احمدی­نژاد را نشانه ابتلای جمهوری اسلامی به انحراف از مسیر آرمانی از ترسیم شده از سوی بنیانگذار نظام می­داند. بنابراین وی احتمالاً عرصه را به نفع کسانی که آنها را نیروهای سیاسی خطرناک و غیر اصیل نظام می­داند، ترک نخواهد کرد.
علاوه بر این، " نجواهای سیاسی " از رجال سیاسی دال بر این است که هاشمی انگیزه بسیار زیادی برای باقی ماندن در مجلس خبرگان و ممانعت از تسخیر فضای این مجلس از سوی جریان راست رادیکال دارد.
کناره­گیری هاشمی از ریاست مجلس خبرگان، به احتمال بسیار زیاد، احمد جنتی یا شیخ محمد یزدی را بر کرسی ریاست این مجلس خواهد نشاند و این امر از نظر هاشمی سرآغاز شکل­گیری انحرافی عظیم در تاریخ جمهوری اسلامی است.
گمانه پنجم در باب آینده سیاسی هاشمی، عزل وی از سمتهای انتصابی­اش است. در این صورت هاشمی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و امامت نماز جمعه تهران را از دست می­دهد و تنها ریاست مجلس خبرگان برایش باقی می­ماند.اما روابط ديرين او با رهبري اين گزينه را دور از ذهن مي سازد.


هر چند گمانه هاي ديگري مانند رفتار كژ‍ دار و مريز هاشمي تا انتخابات بعدي را نيز مي توان به گمانه هاي بالا افزود ،‌اما آنچه مسلم است اين كه پيچيدگي هاي رفتاري هاشمي ، پيش بيني آينده او بغايت دشوار مي نمايد.
اینکه در میان گمانه هاي فوق کدامیک آینده سیاسی هاشمی خواهد شد، سئوالی است که پاسخ­دادن به آن آسان نیست؛ زیرا در بحرانهای سیاسی، لحظه­های سرنوشت­سازی پدید می­آید که استفاده یا عدم استفاده از آنها، می­تواند تاریخ سیاسی یک ملت را به مسیر تازه­ای در اندازد. چنانکه برخی از نظریه­پردازان سیاسی می­گویند، " لحظه­های گذار " ، لحظه­هایی است که استفاده صحیح کنشگران سیاسی از آنها می­تواند گذار به دموکراسی را رقم بزند.

یک فعال رسانه‌ای از تجاوز به خود توسط باتوم گفت

پارلمان‌نیوز: در حالیکه بسیاری از گمانه‌زنی‌ها، علت تعطیلی بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک به دستور مقام معظم رهبری را مرگ فرزند دکتر روح‌الامینی می‌دانند که گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که برخی موارد دیگر نیز در تعطیلی این بازداشتگاه دخیل بوده است. به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، مرگ فرزند دکتر روح‌الامینی موجب شد تا بسیاری از اصولگرایان از سکوت و انفعال خارج شوند و نسبت به بدرفتاری با بازداشت‌شدگان که پیش از این شخصیت‌های اصلاح‌طلب نسبت به آن هشدار داده بودند اما به دلیل این هشدارها مورد هجمه برخی محافل قرار گرفتند واکنش نشان دهند. دوستان روح‌الامینی که از چهره‌های علمی و شاخص اصولگرا در بین خواص به شمار می‌رود، بعد از انتشار خبر درگذشت محسن در بازداشتگاه تلاش فراوانی برای یافتن عاملین این جنایت از خود نشان دادند که یکی از ثمرات آن تعطیلی بازداشتگاه کهریزک که گفته می‌شود محسن و چند تن دیگر در آن مکان جان خود را از دست دادند، به دستور صریح و قاطع مقام معظم رهبری بود. اما این تنها علت تعطیلی این بازداشتگاه نیست، چه آنکه خبر می‌رسد شرح بدون واسطه آنچه بر یکی از فعالان رسانه‌ای در کهریزک گذشت، برای یکی از مقامات عالی رتبه نظام در تعطیلی این بازداشتگاه نقش مهمی داشته است. این فعال رسانه‌ای که در جریان بازداشت‌های بعد از انتخابات دستگیر شد، بعد از حدود دو هفته با اطلاع یافتن اعضای دفتر این مقام عالی‌تبه نظام به دلیل رابطه چندین ساله او با آنها آزاد شد. هنگامی که این فعال رسانه‌ای به نزد این مقام عالی رتبه نظام می‌رود و دعوت به نشستن می‌شود، او می‌گوید نمی‌تواند و هنگامی که دلیل عدم توانایی برای نشستن جویا می‌شود، او به شرح تجاوز مکرر به خود توسط باتوم می‌پردازد. بعد از این سخنان این مقام عالی رتبه نظام به شدت ناراحت می‌شوند. با گذشت دو روز از روایت این واقعه و جمع‌آوری مستندات دیگری مبنی بر انجام اعمال غیرقانونی و ضد انسانی در بازداشتگاه کهریزک، دستور تعطیلی این بازداشتگاه متعلق به نیروی انتظامی صادر می‌شود.


آن که روزنامه توقیف می کند همان است که دستور تجاوز داده

شهادت جراح معروف
و دستیارش از تجاوز به زندانی
این گزارش را با هدف انتشار، به آدرس پیک نت ارسال داشته اند

دکتر فاضلی که از جراحان بنام است دیروز صبح به من گفت: دوست دارم امروز تو دستیارم باشی. با کمال میل قبول کردم چون همیشه جراحی های خیلی سخت عروقی نورونی را انجام می داد و کلی نکته جدید در هربار دستیاری یاد می گرفتم اما این بار یک عمل ساده بود. یک کیست مقعدی.

دکتر فاضلی احتمالا حوصله نداشت خودش عمل کند مرا به ظاهر دستیار کرده بود. من به آرامی کیست را جدا کردم اما زمانی که خارجش کردم متوجه شدم کیست نیست و یک توده ی عفونی است و برای "پاتو" آنرا بسته بندی کردم. دکتر بعد از عمل از من خواهش کرد که شخصا به آزمایشگاه بروم و جواب را بگیرم و به دکتر روحانی بگویم که نهایت دقت را بکنند چرا که این بیمار از بستگان دکتر هستند. حالا فهمیدم چرا دکتر عمل به این سادگی را قبول کرده. بی علاقه به آزمایشگاه رفتم و ظرف را تحویل دادم و 40دقیقه ایی با دکتر روحانی گرم صحبت شده بودم که جواب آمد Chlamydia یک بیماری عفونی آمیزشی اما با این سطح خیلی عجیب بود. سطح درگیری آنقدر زیاد بود که دکتر به جای درمان دارویی از جراحی استفاده کرده بود. به اتاق دکتر رسیدم و گفتم Chlamydiaاست. دکتر بدون توجه به من گفت: علی می دانی چرا امروز از تو خواستم که دستیار من باشی؟ بی مهابا گفتم چون در شان شما نبود. دکتر لبخندی زد و گفت نه مثل همیشه اشتباه کردی- این بیمار از بستگان ماست که تازه از زندان آزاد شده. می دانی این عفونت از چه راهی انتقال پیدا می کند؟

برق از سرم پرید. اولین موردی بود که می دیدم و خودم عملش می کردم. گفت می خواهم با باقری لنکرانی تماس بگیرم و همه چیز را بگویم. گفت حالا برو ببین وضعش چه طور است. مات و مبهوت مانده بودم. گفتم دکتر با چه کسی آمده است؟ خانواده اش خبر دارند؟ گفت علی جان آرام باش هیچکس خبر از این موضوع تجاوز جز من و تو ندارد حتی خانواده اش .

گفتم یعنی نگفته است؟ بیچاره حتما خجالت کشیده. گفت نمی دانم می خواهی هنگام ویزیت دکتر جعفری تو هم حضور داشته باش(دکتر فاضلی همیشه بعد از عمل بیمارانش را برای معاینه روانپزشکی به دکتر جعفری می سپارد)

ساعت 6 دکتر جعفری آمد و به اتفاق به اتاق بیمار رفتیم. چند سوال کرد که او هم یک سری جواب شکسته بسته داد و دکتر از من خواست که ایشان را تنها بگذارم. نیم ساعتی بیرون ماندم و بیرون آمد. گفت هیچ چیز یادش نمی آید. می دانی یعنی چه دکتر؟ گفتم عوارض بیهوشی. گفت نه احتمالا * rohypnol گفتم دکتر مگر می شود؟ آنقدر حالم بد شد که دکتر جعفری مرا به پاویون رساند و پرستار برایم آب قندی آورد. گفتم دکتر چرا در حکومت اسلامی که این کار از مذموم ترین کارهاست همچین اتفاقی می افتد؟ گفت ببین این عمل چند هدف را دنبال می کند

1- ایجاد ترس وارعاب در جامعه

2- ایجاد خشونت و ترویج آن در جامعه:تصور کن در زندان با دست های بسته به شما تجاوز کنند و هیچ کاری نتوانی انجام دهی. اکثر قریب به اتفاق افراد حاضرند بمیرند و این عمل با آنها انجام نشود. پس در همین مرحله یا دست از جان می شویی و دیگر هیچ چیز برایت اهمیت ندارد جز انتقام یا اینکه دیگر هیچوقت جرات و جسارتی برایت باقی نمی ماند که هر دو از عوامل خشونت هستند و از طرف دیگر تاثیری که روی اطرافیانت می گذارد. تصور کن بچه تو را کسی بکشد. ممکن است از قصاص او بگذری اما اگر بفهمی کسی به فرزندت تجاوز کرده تحت هیچ شرایطی حاضر نمی شوی شخص را ببخشی. حتی به قیمت مرگ. یادت باشد که خشونت عامل نابودی جنبش های مدنی صلح آمیز است. سردمداران حکومت هر کاری می کنند تا بتوانند احساسات جامعه را جریحه دار کنند و پس از آن مردم دست به حرکات خشونت آمیز بزنند تا مجوزی بگیرند برای بستن مردم به گلوله.

اما اتفاق جدی تری که برای شخصی که به او تجاوز شده است می افتد اینست از او یک فرد افسرده و منفعل می سازد. تجاوز شکستن و خرد کردن افرادی است که باشکنجه های معمول خرد نمی شوند. معمولا این افراد انسانهایی هستند که از لحاظ روحی بسیار قوی هستند و معمولا اگر این افراد تحت درمان دارویی قرار نگیرند خودکشی می کنند چرا که دایم در این فکر هستند که از حرمت شرف خودشان نتوانسته اند دفاع کنند و از طرفی با منفعل شدن آنها نظام را تهدید نمی کنند و تازه ثابت کردن این موضوع از همه چیز سخت تر است چرا که هم تشخیص تجاوز جنسی به عهده پزشک قانونی است که در انحصار دولت است وهم به دلیل گذشت زمان به علت نبود علامت مثبت تقریباً غیرممکن است. و جالبتراینکه بیشترافراد مایل به معاینه پزشکی، بازجویی پلیس و رسیدگی دادگاه نیستند. و از طرف دیگرامران فقط بر اساس شهادت گواهان محکوم نمی‌شوند و باید مدارک تأیید کننده از دیگران کسب شود. مدارک مربوط به اثبات دخول، هویت تجاوز کننده و... .به دکتر فاضلی زنگ زدم و شرح ما وقع را گفتم و گفتم که می خواهم این موضوع را منتشر کنم. گفت فعلا دست نگه دارم تا نه سر خود را به باد دهم نه سر بیمارم را .


امروز با دکتر فاضلی قرار دارم. می خوام پیشنهاد بدهم یک نامه بنویسیم راجع به این موضوع به رئیس مجلسی که می گوید تجاوز جنسی اتفاق نیافتاده و امضای تمام پزشک هایی که می شود را بعد از معاینه بگیرم.

بعد از تجاوز قرص هائی به زندانی میدهند. اگر از این قرص به این بازداشتی ها داده باشند آنوقت ثابت کردن تجاوز خیلی سخت است. چون نهایتا تا 72 ساعت در ادرار قابل شناسائی است.

حالا حداقل یک مورد در دست خودمان است.

ضمنا اگر آشنایی دارید که تازه از زندان آزاد شده حتما پست بعدی رو بخوانید و اگر حتی گفت بهش تجاوز نشده حتما کارهایی که گفتم را انجام بدهید، چون اگر بهش روهیپنول داده باشند هیچی یادش نمی یاد.

*rohypnol:روهیپنول یا روفیز دارویی است از خانواده داروهای خواب آور و از طبقه ی پام ها با قدرتی بسیار بالاتر که به دلیل تاثیرات بسیار قوی و طولانی که این دارو در خاموش سازی مرکز سیستم عصبی اعمال می کند به "داروی تجاوز " معروف است. عوارض این دارو استفراغ ، توهم، دشواری در تنفس، کما و فراموشی کامل، اختلال در تکلم و یا حتی مرگ است.

مهدی هاشمی: 340 میلیارد تومانی که از شهرداری در سال ۸۴ مفقود شده برسی شود

مهدی هاشمی رفسنجانی در نامه‏ای به عزت اله ضرغامی رئیس صدا و سیما خواستار انتشار تکذیبیه‏اش پیرامون اتهامات نسبت داده شده در رسانه ملی به وی شده است.

پس از آنکه در چهارمین دادگاه متهمان اغتشاشات اخیر، یکی از متهمان برخی اتهامات را به مهدی هاشمی در خصوص هزینه‏های انتخاباتی و مواردی از این دست نسبت داد و این اظهارات عیناً در صداوسیما پخش شد، مهدی هاشمی در نامه به ضرغامی عزت اله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما خواستار انتشار تکذیبیه‏اش در صدا و سیما شد. در متن این نامه چنین آمده است:

"بسم الله القاصم الجبارین
ریاست محترم صداوسیما
با سلام

پیرو اظهاراتی که آقای حمزه کرمی یکی از متهمین جریانات اخیر که بیش از هفتاد روز در سلول انفرادی بوده و بدون وکیل روز سه شنبه 88/6/3 در دادگاه حاضر شد و برخلاف تبره 1 ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری که مقرر می‏دارد خبرنگارهای رسانه‏ها می‏توانند با حضور در دادگاه از جریان رسیدگی گزارش مکتوب تهیه کرده و بدوم ذکر نام و یا مشخصاتی که معرف هویت فردی یا موقعیت اداری و اجتماعی شاکی یا مشتکی عنه باشد، منتشر نماید. {تخلف از حکم قسمت اخیر این تبصره در حکم افترا است}

ضمن درخواست وقت پاسخگویی طبق مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطالب زیر جهت اعلام در اولین برنامه صداوسیما ارسال می‏گردد.

اینجانب مهدی هاشمی هرگز اعتقادی به هزینه تبلیغات انتخاباتی از محل بودجه بیت‏المال نداشته‏ام و اظهارات آقای کرمی کذب محض است.

سازمان بهینه‏سازی مصرف سوخت سازمان دولتی است و هزینه اعتبارات در این سازمان طی مراحل محاسبات از جمله تشخیص، تسجیل، تخصیص، تامین اعتبار و انجام هزینه انجام می‏گیرد که همه این اقدامات توسط ذیحساب و مدیرمالی منصوب از طرف وزارت امور اقتصاد و دارایی انجام و اسناد آن توسط سازمان‏های نظارتی بررسی و تفریق بودجه انجام می‏گیرد و طرح ادعاهای واهی و سندسازی خلاف واقع بوده و قبل از اثبات در مراجع قضایی جرم و قابل تعقیب است و در طول چهار سال گذشته که این جانب از سازمان منفصل شده، اسناد هزینه‏های انجام شده توسط سازمان‏های نظارتی بارها بارها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

کل هزینه تبلیغات در بودجه سازمان بهینه‏سازی در سال 84 مشخص است و بخش عمده این اعتبارات نیز برای انجام تبلیغات به صدا و سیما واگذار شده و انجام دو میلیارد تومانی از این بودجه با سندسازی با وجود دستگاه‏های نظارتی مختلف محال و ممتنع است.

حال که پرونده انتخابات سال 84 باز شده برای تنویر افکار عمومی خوب است که دو میلیارد تومان ادعایی در دادگاه فرمایشی همراه با 340 میلیارد تومانی که از شهرداری مفقود شده و بارها توسط شهردار وقت و شورای شهر و سازمان بازرسی کل کشور مورد سوال قرار گرفته، یک جا بررسی شود. {تا رسوا در او غش باشد}

در ارتباط با سایت جمهوریت، اینجانب هیچ ارتباط ارگانیکی با سایت مذبور نداشتیم و هیچ مسئولیتی در آن سایت نداشتم.

و نکته قابل توجه اینکه این اقدام فرمایشی درست پس از آن انجام گرفته که شکایت خانواده آیت‏الله هاشمی رفسنجانی از آقای احمدی‏نژاد برای قوه قضاییه ارسال شده است.

مهدی هاشمی رئیس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی"