Tuesday, July 28, 2009

Iran

***********************
n8n9ig86fyeoqkx818.jpg
***********************

شهادت يك زنداني ديگر در ايران بعلت شكنجه : رامين قهرماني
balatarin.com

رامین قهرمانی، 30 ساله، 15 روز بعد از اینکه با پای خود برای دفای از بیگناهیش رفته بود، با بدنی که آثار شکنجه بر آن نمایان بود، از زندان آزاد و پس از دو روز بر اثر جراحات وارده در آغوش مادر به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار نوروز، در درگیری های روزهای پس از انتخابات، ماموران برای دستگیری وی به منزلش مراجعه می کنند. به دلیل عدم حضور رامین قهرمانی در منزل ماموران به مادر او می گویند که فرزندش هرچه زودتر خود را معرفی کند. مادرشهید قهرمانی نیز با استناد به بیگناهی پسرش و با این استدلال که فرزندش کاری جز اعتراض آرام انجام نداده است، همراه با او به محلی که ماموران گفته بودند مراجعه می کند. این گزارش می افزاید رامین قهرمانی 15 روز بعد با بدنی که آثار شکنجه بر آن نمایان بود، از زندان آزاد میشود. او پس از آزادی به مادرش گفته که چندین روز از پا او را آویزان کرده اند. شهید رامین قهرمانی پس از آزادی به دلیل لخته های خون موجود در سینه اش در بیمارستان بستری و به شهادت میرسد.

***********************

برای شهیدان سوگواری نکنید؛ مبادا امنیت ملی مان با اشک و آه مادران بلرزد!
milezok.wordpress.com

.......فردی را سالم به بند می کشند و جنازه تحویل می دهند. آن هم با هزار خواهش و تمنا. با هزار قول و سند و ضمانت که نام کشتگان عزیزتان را بر زبان نیارید. برای اینان سوگواری نکنید. نکند فردی جنازه بی زبان آنها را ببیند و امنیت ملی به خطر بیافتد. مبادا پایه های انقلابمان با اشک و آه مادران کشتگان بلرزد. مبادا فاتحه ای برایشان خوانده شود. که اینان پست ترین انسان ها هستند لابد! و شایسته لعن و نفرین، نه یادبود و فاتحه! نسبت کودتاگران با تن های بی جان کشتگان نسبت جن است و بسم الله. همین است که می ترسند از آنان. وگرنه چه اصراری است بر دفن شبانه و ضمانت از عدم سوگواری. مادران اینان چه گناهی کرده اند که جوانان خود را شجاع بار آورده بودند که نترسند از چوب و چماق و گلوله. لابد سزایشان این است که از حق سوگواری هم محروم شوند........کسی نمی داند تعداد دقیق کشتگان و زندانیان را. حتی خانواده هاشان نمی دانند که گم شدگانشان زندانی اند یا باید منتظر خبر تحویل اجسادشان باشند. آرزو می کنند فرزندانشان در اوین باشند! چه آرزویی! چه دردی از این بزرگ تر! و اینان زیادند. آنقدر که به هر گوشه ی شهر می نگری آنها را می بینی که سراسیمه به دنبال ردی از فرزندانشان هستند. در دالان های بی جواب دادگستری و در پشت دیوارهای نفرین شده اوین........

***********************

مچ‌بند سبز، پيراهن سرخ مي‌دهد برباد

roozna.com


علي كريمي روز گذشته خبر داد که باشگاه پرسپوليس تمايلي براي امضاي قرارداد با او ندارد: «اگر قرار بود كه پرسپوليس من را در باشگاه نگه دارد، چهار هفته من را بازي نمي‌داد». البته از چند هفته پيش شايعاتي شنيده مي‌شد مبني بر اينکه پرسپوليس تمايلي به امضاي قرارداد با علي کريمي ندارد. او جزو شش بازيکني بود که در نيمه اول بازي تيم ملي با کره‌جنوبي دستبند سبز به مچ‌هايشان بستند و البته چند روز پس از آن اتفاق در وضعي كه ملي‌پوشان سبز به ايران بازگشتند، شايعه‌اي منتشر شد مبني بر اينکه پرسپوليس با علي کريمي قرارداد جديدي نمي‌بندد. توجيه اين شايعه هم ساختار مديريتي پرسپوليس بود که تحت نظارت مستقيم سازمان تربيت بدني مديريت مي‌شود. با اين همه کميته فني پرسپوليس در مصوبه‌اي به انصاري‌فرد دستور جذب کريمي را دادند تا شايعات به نوعي تکذيب شود اما در آخر اتفاقي که روز گذشته رخ داد منطبق است بر اين شايعات كه پرسپوليس کريمي را نمي‌خواهد. اولين كسي كه خبر به بن‌بست رسيده دو طرف را فاش كرد، عباس انصاري‌فرد بود. مدير پرسپوليس روزگذشته با تاييد خبر عدم تمايل به جذب علي كريمي، گفت: درخواست‌هاي او را شبيه به قرارداد ترکمنچاي دانست. البته عباس انصاري‌فرد با جملاتي متناقض مي‌گويد که باشگاه توانايي برآورده کردن خواسته‌هاي کريمي را ندارد. او يک بار يکشنبه شب در يکي از برنامه‌هاي صداوسيما خبر داد که درخواست مالي کريمي بيش از توانايي باشگاه است و بار ديگر دوشنبه در گفت‌و‌گويي با فارس ادعا كرد که پول قرارداد را پرداخت مي‌کند اما بندهاي قرارداد کريمي غير منطقي است. او در گفت‌و‌گوي تلويزيوني يکشنبه شب 500 ميليون تومان را براي علي کريمي زياد دانسته بود: «ما نمي‌توانيم درخواست‌هاي مالي كريمي را برآورده كنيم. او در پيشنهادي كه توسط مدير برنامه‌هايش براي ما ارسال كرده درخواست 350 ميليون تومان در قرارداد و 150 ميليون اضافه را داشته است. اما با مشكلات مالي كه ما داريم امكان پرداخت چنين پولي وجود ندارد». اما با گذشت 24 ساعت روند صحبت‌هاي مدير پرسپوليس عوض شد و او در گفت‌وگو با سايت‌هاي خبري ادعا كرد که پول را دارند اما قرارداد کريمي غيرقابل پذيرش است: «در مسائل مالي با كريمي مشكلي وجود ندارد و من قبول كردم به كريمي 500 ميليون تومان پرداخت كنم». انصاري‌فرد پس از اين موضع‌گيري اعلام كرد که امضاي قرارداد با كر...

***********************

وزرا و معاونینِ دولت کودتا را بیشتر بشناسیم!
koodetanews88.wordpress.com

علی کردان: بازرس وِیژه نهاد ریاست جمهوری (قطعی) – پرونده دکترای تقلبی وی سر و صدای زیادی به پا کرد

اسفندیار رحیم مشایی: رییس دفتر و مشاور ارشد (قطعی) – با دستور رهبری وی از معاون اولی کنار رفت ولی در سمت جدیدِ ریاست دفتر و مشاورت عالی مشغول به کار شد

محمدرضا رحیمی: معاون حقوقی و امور مجلس – وزارت کشور (احتمالی) – گفته میشود دکترای وی نیز جعلی میباشد

صادق محصولی: وزارت کار – وزارت دفاع – وزارت نفت – وزارت کشور (احتمالی) – وزیر میلیاردی دولت نهم که مسائل زیادی در مورد ثروت میلیاردی او وجود دارد و از متهمان پرونده نفت اردبیل در دوره استانداری احمدی نژاد است

عزت الله ضرغامی: وزارت فرهنگ و ارشاد (احتمالی) – عملکرد بسیار بد او در صدا و سیما حتی باعث انتقادات اصولگرایان شده است

مسعود دهنمکی: وزارت فرهنگ و ارشاد (احتمالی) – عضو سابق انصار حزب الله و از مسببین فاجعه 18 تیر 1378 در کوی دانشگاه

پورحسین: وزارت فرهنگ و ارشاد (احتمالی) – مجری مناظره های انتخاباتی

زاهدی: وزارت علوم و فناوری (احتمالی) – آکادمی بین المللی علوم نیویورک چندی پیش اعلام کرد وی عضو این آکادمی نیست و دروغ میگوید

سعید مرتضوی: وزارت دادگستری (احتمالی) – دادستان تهران، به وی قصاب مطبوعات گفته میشود و تا به حال ده ها روزنامه را توقیف کرده است، وی از متهمان قتل زهرا کاظمی نیز هست . برخورد او با اصلاح طلبان در سال های اخیر انتقادات فراوانی را به دنبال داشته است.

محرابیان: وزارت نفت – وزارت صنایع (احتمالی) – چند روز پیش دادگاه انقلاب تهران اعلام کرد در زمان شهرداری احمدی نژاد وی و چند نفر دیگه طرح یک مخترع را دزدیده اند و به نام خود ثبت کرده اند.

علی آبادی: وزارت راه – وزارت نفت – وزارت نیرو (احتمالی) – معاون دولت نهم و رییس سازمان تربیت بدنی که در مورد ثروت او و فرزندش ابهامات بسیاری باقی مانده است.گفته میشود چندی پیش فرزند وی به اتهام فساد مالی بازداشت شده بود.

روح الله حسینیان: وزارت کشور (احتمالی) – وی دوست نزدیک سعید امامی از عاملان قتل های زنجیره ای بود و همچنان از وی دفاع میکند. وی در مصاحبه ای قتل روشنفکران را توجیه کرده بود. همچنین او جزو هیئت منصفه ی دادگاه عبدالله نوری وزیر کشور خاتمی بود.

بهبهانی: وزارت راه (احتمالی) – وی استاد احمدی نژاد در دانشگاه بوده است. در مورد وی شایعات بسیاری از جمله ادبیات بسیار زشت و زننده ی وی در سر کلاس های درس و همچنین شرب خمر وجود دارد.

بذرپاش: وزارت صنایع (احتمالی) – مدیر جوان شرکت سایپا که از زمان شهردار شدن احمدی نژاد در کنار او بود و به سرعت به مقام های بالاتر رسید. در مورد چگونگی پذیرش وی در دوره دکترا ابهاماتی وجود دارد. وی عضو بسج دانشگاه شریف بود و در مصاحبه ای جنجالی گفته بود هرجا دعوا باشد من هم هستم!

***********************

تاج و تخت شاه دیروز در قلعه شون نمیشه
به خیالشون که این تاج، سرشونه تا همیشه
یادشون رفته که اون شاه که به صد مهره نمی باخت،
تاجو از سرش تو میدون، لشکر پیاده انداخت
***********************
موسوی و کروبی: چهلم شهدا روز پنجشنبه در مصلی تهران برگزار شود
balatarin.com

مهندس میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام مهدی کروبی با ارسال نامه مشترکی به صادق محصولی، ‌وزیر کشور، خواستار ارائه مجوز جهت برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت جانباختگان حوادث اخیر شدند. متن اين نامه بدين شرح است: وزیر محترم کشور بدینوسیله به اطلاع می‌رسانیم به مناسبت گذشت چهل روز از آغاز حوادث ناگواری که طی آن عده‌ای از هموطنانمان جان خود را از دست دادند، در خواست برگزاری مراسم یادبود این عزیزان در روز پنجشنبه 88.5.8 ساعت 18 الی 19.30 بعد ازظهر در محل مصلای بزرگ تهران را داریم. شایان ذکر است که مراسم مذکور بدون ایراد سخنرانی و با استماع به تلاوت آیات کلام‌الله مجید انجام خواهد شد و از شرکت کنندگان نیز درخواست خواهد شد در سراسر مراسم با سکوت خود ادای احترام کنند.

***********************
جزئیات شهادت یک زندانی دیگر: رامین قهرمانی مدتی طولانی از پا آویزان شده بود
1canadian.org

رامین قهرمانی 15 روز بعد از اینکه با پای خود برای دفای از بیگناهیش رفته بود، با بدنی که آثار شکنجه بر آن نمایان بود، از زندان آزاد و پس از دو روز بر اثر جراحات وارده در آغوش مادر به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار نوروز، در درگیری های روزهای پس از انتخابات، ماموران از طریق دوربین مداربسته یک بانک چهره رامین قهرمانی را شناسایی شده وبرای دستگیری وی به منزلش مراجعه می کنند. به دلیل عدم حضور رامین قهرمانی در منزل ماموران به مادر او می گویند که فرزندش هرچه زودتر خود را معرفی کند. مادرشهید قهرمانی نیز با استناد به بیگناهی پسرش و با این استدلال که فرزندش کاری جز اعتراض آرام انجام نداده است، همراه با او به محلی که ماموران گفته بودند مراجعه می کند. این گزارش می افزاید رامین قهرمانی 15 روز بعد از اینکه با پای خود برای دفای از بیگناهیش رفته بود، با بدنی که آثار شکنجه بر آن نمایان بود، از زندان آزاد میشود. او پس از آزادی به مادرش گفته که چندین روز از پا او را آویزان کرده اند. شهید رامین قهرمانی پس از آزادی به دلیل لخته های خون موجود در سینه اش در بیمارستان بستری و به شهادت میرسد. خانواده قهرمانی تحت فشار شدید برای منع انتشار خبر شهادت فرزندشان هستند. آنها تحت تدابیر شدید امنیتی فرزند خود را به خاک سپردند. تا جایی که پس از مراسم خاکسپاری به دلیل تهدیدات نیروهای امنیتی مبنی بر اینکه سر مزار فرزند شهیدشان حق ندارند با صدای بلند گریه کنند و شیون سردهند، 5 نفر از اعضای فامیل او دچار فشارهای عصبی شدید شده تا جایی که برخی از آنها کارشان به بیمارستان کشیده شده است. شهید رامین قهرمانی متولد سال 1358 بوده و محل سکونت وی در خیابان شهرآرا است.

***********************
کروبی «سیستم امنیتی» ایران را «مخوف‌ترین ابزار سرکوب مردم» لقب داد
televisionwashington.com

مهدی کروبی، نامزد معترض به نتایج اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری و دبیر کل حزب اعتماد ملی، در نامه ای سرگشاده که روز شنبه منتشر شد، «سیستم اطلاعاتی و امنیتی» ایران را «غیر‌شفاف‌ ترین و مخوف ‌ترین ابزار برای سرکوب مردم» لقب داد و از غلام‌حسین محسنی اژه ای، وزیر اطلاعات ایران، که شایعه برکناری او از دولت احمدی نژاد منتشر شده است، خواست تا «پشت پرده باندهای قدرت» را که به جمهوری اسلامی «اعتقادی» ندارند افشا کرده و با «خشکاندن تخم فتنه» «خاطره‌ای خوش»از خود برجای بگذارد.

***********************
مشاور وزیر بهداشت دولت احمدی نژاد: پسرم را زیر شکنجه کشتند
mizankhabar.com

یکی از سرداران سپاه در یادداشتی از چگونگی قتل فرزند مشاور وزیر بهداشت زیر شکنجه پرده برداشت و نوشت: اکنون بسیج را به جایی رسانده اند که جوان سالم حزب اللهی را دستگیر می کنند و جنازه او را تحویل خانواده اش می دهند. پس از آن هم تعهد می گیرند که کفن و دفن به گونه ای باشد که اتفاقی نیفتد.

***********************
نقشه کودتا چیان : خبرسازی و انحراف اذهان عمومی و افسرده کردن مردم و راهکار
binam7.blogspot.com

عزل و نصب وزیران یک هفته مانده به پایان دولت نهم.* بازی انتصاب مشایی و نمایشنامه نامه ی خامنه ای به احمدی نژاد و بی اعتنایی او نمایش اتهام منافق بودن به مشایی و همسرش نمایش اتهام شراب خواری به کردان آیا این نمایشنامه ی اختلاف کودتا چیان برای تولید اخبار بی ارزش و پر کردن رسانه ها از آنها نیست؟ با انحراف فضای خبری، تمرکز مردم (به اصطلاح معترضین) از اخبار مهم به هم خورده و انسجام آن ها کم می شود. گویی آنها با منحرف کردن اذهان شعار نترسیم ما همه با هم هستیم را هدف قرار داده اند. اگرکسی به کودتا اعتراض نکرده با کودتا چیان است و چه کسی باور می کند بعد از این بحران های کودتا چیان برای حفظ قدرت، و طرفداری های مستقیم خامنه ای از احمدی نژادِ، کسانی دست بوس رهبری از درون جناح اصولگرا در این شرایط به انتقاد از احمدی نژاد بپردازند. آیا کودتاچیان می خواهند ذهن مردم را منحرف کنند و تمرکز آنها را به هم بزنند. آیا کودتاچیان می خواهند به مردم امید خام بدهند که اصولگرایان از درون دچار اختلاف هستند؟ سقوط و مشکل فنی ۳ هواپیما و تصادف قطار ها در۱ هفته این اتفاقات به چه احتمالی ظرف ۱ هفته می افتند؟ و آیا این از رژیمی که چنان ناجوانمردانه می زند، می کشد، زندانی می کند، شکنجه می دهد، تجاوز می کند و دروغ می گوید بعید است؟ آیا این اتفاقات نیز برای انحراف اذهان عمومی یا به قولی پرت کردن حواس آنها نیست؟ و یا شاید برای نا امید کردن و افسرده کردن مردم؟ خاتمی، کروبی ، و موسوی با ایجاد شور و هیجان انتخاباتی به مردم امید به آینده دادند تا آنها با هم متحد شوند. آیا راه از بین بردن این هیجان و امید، ایجاد افسردگی نیست؟ انسان افسرده گوشه گیر است و امیدی به تغییر وضعیت ندارد. به راستی کودتا چیان چه قدر در پیشبرد اهدافشان موفق بوده اند؟ راهکارهای پیشنهادی: با هم یک صدا فریاد بزنیم که ما نا امید نشده ایم. ما استوار ایستاده ایم و گول نقشه های شوم شما را نمی خوریم. اخبار مربوط به بازیهای اصولگرایان را منتشر نکنیم . هنگام انتشار اخبار فجایع ناگوار، به خواننده یاد آوری کنیم که نا امید نشود و در پشت این جنایات دستان کثیف کودتا چیان برای رسیدن به اهداف شومشان نهفته است .

***********************
سردار علوی معروف، سرپرست وزارت اطلاعات شد
kalamehsabz.wordpress.com

علوی همان فردی است که در جریان جنبش دانشجویی 18 تیر عامل سرکوب دانشجویان بود. حتماً فایل های صوتی جلسات محرمانه ایشان با معاونین اطلاعاتی سراسر کشور در همایش کوثر را شندیده اید. اگر نشنیده اید به فایل های شماره 6، 7 و 8 در سایت زیر مراجعه کنید:http://www.zandiq.com/pandiq/0000000003.shtml

***********************

No comments:

Post a Comment