Saturday, August 29, 2009

بعد از شنبه خونین: آقای خامنه ای کاری نکنید که روزی بگوئید صدای انقلابتان را شنیدم و مردم بگویند گه خورده اید دیر شنیده

کسانی که می شناسم به موسوی یا کروبی رای داده اند. کسانی که این آشنایان می شناسند به این دو رای داده اند و آنها هم به آشنایان گفته اند که اطرافیان آنها نیز به موسوی و کروبی رای داده اند. قضیه دوستی با نوع تفکر مشخصی نیست. یا زیستن در طبقه ی اجتماعی خاصی. هرکسی حتی با خامنه ای هم با ۵ واسطه آشناست. این خود یک مسئله طبیعی است.

من می بینم که آیت الله های مورد اعتماد خود شما هم به احمدی نژاد تبریک نمی گویند. آنها نیز آشنایانی دارند. من نیز می بینم که شما روز بعد از انتخابات هزاران نیروی امنیتی در شهر مستقر کردید. موسوی و کروبی را حصر کرده اید، روزنامه ها را مستقیما سانسور می کنید. سیستم اس ام اس را قطع کرده اید، اینترنت را کند کرده اید، سایتها را فیلتر و خبرنگاران خارجی را اخراج و داخلی را بازداشت کرده اید. تلویزیون شما وقیحانه به دروغگویی اش ادامه می دهد. اقدام شما به مثابه یک کودتاست تا اینکه نامزد شما با دو برابر اختلاف برنده شده باشد. شما اگر می توانستید؛ طرفداران خود را به خیابان می کشیدید! کما اینکه که کشیدید و در تهران به زحمت 100 هزار نفر بودند. طرفداران شما در جایی که زندگی می کنم صبح پیروزیتان 100 نفر در حال شادی بودند، سواره ها هم سه پراید بودند، 24 میلیون نفر در سه پراید جا نمی شوند آقایان! اگر طبق آمارتان جا می شوند اقلا چند نفرتان پیاده شوید و به جمع پیاده ها بپیوندید که سرنشینان راحتتر بنشینند. سکوت مرگبار صبح رای گیری گواه به شکست شماست. کسی برای برنده شدن نامزد شما شادی نکرد.

رای کروبی نشان از کینه توزی شماست آقای خامنه ای. ناشی از پدرسوختگی شما که می خواهید بگویید حقوق بشر 300 هزار نفر طرفدار دارد. رعایت حقوق اقلیت، رعایت حقوق زندانیان 300 هزار نفر طرفدار دارد. شما گه خورده اید آقای خامنه ای. 25 درصد مشارکت افزایش نیافته که سگ دست اموز جنابعالی برنده شود. تمام روش ها را امتحان کردید، نادیده گرفتن مخالفان و ناچیز شمردنشان، مانور قدرت نیروهای امنیتی تان، جشن پیروزی گرفتن تان در ولیعصر، رعب و وحشت ایجاد کردنتان، خشونت بیش از حد، راه پیمایی وحدت بخش و نماز جمعه فصل الخطاب و کشتار مردم در روز شنبه. هیچ کدام این مردم را ساکت نکرده، آنها شما را باور ندارند. آقای خامنه ای، آقایان کودتاچی! بهتر است زودتر بگویید گه خورده ایم... یا این جنبش را سرکوب می کنید و چیزی از اعتماد مردم و مشروعیتتان باقی نمی ماند و خشونتتان موجب سرنگونیتان می شود یا رای مردم را می پذیرید و انتخابات را باطل می کنید و باز هم گه می خورید. یا بلایی سر موسوی و کروبی می اورید و فریاد خونخواهی ولتان نخواهد کرد. آقای خامنه ای به شرافتم سوگند خودم راحتتان نخواهم گذاشت. شما گه خورده اید. حتی اگر اعتراف نکنید... کاری نکنید که روزی بگوئید صدای انقلابتان را شنیدم و مردم بگویند گه خورده اید دیر شنیده اید.

No comments:

Post a Comment