Tuesday, August 4, 2009

یک نماینده اصولگرا خطاب به فراکسیون اقلیت: غلط می کنید در مراسم تحلیف شرکت نمی کنید

یک نماینده حامی احمدی نژاد گفت: نمایندگان فراکسیون اقلیت غلط می کنند در مراسم تحلیف رییس جمهور شرکت نکنند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در گفتگو با «فردا» در واکنش به سخنان بعضی نمایندگان فراکسیون اقلیت که اعلام کردند به خاطر مشروعیت نداشتن دولت حاضر به شرکت در مراسم تحلیف نیستند، گفت: آنها اگر جرات دارند شرکت نکنند.

کریمی افزود: اگر این عده از نمایندگان چنین کاری را انجام دهند درادامه تحصن ننگین نمایندگان مجلس ششم گام برداشته اند و همان طور که ملت آن تحصن کنندگان را به زباله دان تاریخ فرستادند با این عده از نمایندگان نیز چنین خواهند کرد.

نماینده مشهد افزود: ملت تکلیف خود را با نمایندگانی که ادعای واهی عدم مشروعیت دولت را مطرح می کنند روشن خواهند کرد.

مراسم تحلیف رئیس جمهور قرار است چهارشنبه 14 مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

لاریجانی ولایت پذیری احمدی نژاد را زیر سوال برد

این نماینده حامی دولت، با اشاره به جنجال بر سرموضوع مشایی گفت: متاسفانه گروهی از اصولگرایان با جنجال وهیاهو این بار خواستند ولایت پذیری رئیس جمهور را زیر سوال ببرند.

وی افزود: در نامه مقام رهبری که به صورت کاملا سری بود، قید زمان و مکان به کار گرفته نشده بود در حالی که گروهی از اصولگرایان که در انتخابات حامی میر حسین موسوی بودند، با افشای این نامه خواستند رییس جمهور محبوب ملت ایران را تحت فشار بگذارند.

کریمی قدوسی مصداق بارز این گروه از اصولگرایان را علی لاریجانی رییس مجلس دانست وگفت: جای تاسف دارد که ایشان به عنوان رییس مجلس ورییس فراکسیون اصولگرایان به گونه ای رفتار کرد که باعث جریحه دارشدن احساسات ملت حزب الله و شادی دشمنان ملت ایران شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی، با دفاع ازعزل محسنی اژه ای وزیر سابق اطلاعات گفت: همان طور که احمدی نژاد اعلام کرد ایشان در شناسایی سر منشا فتنه ها بسیار ضعیف عمل کرد و اگر ایشان ومجموعه تحت مدیریتش فتنه گران را شناسایی می کردند هیچ وقت شاهد حوادث و توطئه های سردمداران انقلاب مخملی نبودیم.

کابینه نهم در راه برنامه های هاشمی!

این عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس با ناهماهنگ خواندن کابینه احمدی نژاد در دولت نهم گفت: از ایشان انتظار داریم وزرایی را انتخاب کنند که هیچ سابقه مدیریتی در دولت هاشمی و خاتمی نداشته باشند .

وی مدعی شد کابینه نهم احمدی نژاد بیشتر از آنکه با اهداف احمدی نژاد هماهنگ باشد در راه برنامه های هاشمی گام بر می داشت.

منتظر اعترافات بعدی باشید

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، با تاکید بر اینکه برخی صاحب منصبان در کانون فتنه های پس از انتخابات بوده است، خاطرنشان کرد: اعترافات متهمان در روز شنبه و اطلاعاتی که از قبل وجود داشت نشان می دهد فرزندان برخی مسئولان تلاش زیادی در این انتخابات برای مخدوش کردن جایگاه ولایت فقیه انجام دادند.

وی با اشاره به اعترافات محمد علی ابطحی گفت: ایشان به خوبی مطلع بودند که در صورتی که سرکردگان براندازی اعتراف کنند زلزله بزرگی به وجود می آید.

کریمی قدوسی با انتقاد از اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آن اظهارات ابطحی در مورد هاشمی را کذب خوانده بود اظهار داشت: هنوز که چیزی مطرح نشده که با سراسیمگی اطلاعیه می دهید، منتظر اعترافات بعدی متهمان باشید که با اشاره به نقش سرویس های جاسوسی غرب دنیا را تکان خواهد داد.

No comments:

Post a Comment