Tuesday, August 4, 2009

آقای خامنه ای شما هم کاریکاتور خمینی هستید!

دوستان سلام

خامنه ای در یک حرکت انتحاری احمدی نژاد را تنفیذ کرد و حرف هایی زد که گنده تر از دهانش بود. او کشتار اخیر را کاریکاتور انقلاب57 خواند ، این در حالی است که انقلاب 57 یک کاریکاتور واقعی از برآیند نیروهای مردمی بود ، انقلاب توسط کسانی مثل شریعتی تئوریزه شده و به صورت عمل گرایانه بروز کرد ، اما سودش را حضرات بردند! حقیقت این است که جوانان و مردم آن دوره آگاهی های کمتری داشتند و ملاها از این حربه سوء استفاده کردند، و خمینی که آدم باهوشی بود با استفاده از نقطه ضعف مردم ایران که همانا مذهب بود موج سواری کرده و سوار خر انقلاب شد ، هرچند باور دارم که هیچ کدام از اعضای خانواده خمینی سوء استفاده مالی و مقامی نکردند و خود خمینی هم قصد داشت بعد از سرنگونی شاه دولت را بدست دمکرات ها بدهد و خودش به قم برود، با این اوصاف جانشینان او یعنی این خر سواران کنونی نمی خواهند، به این راحتی پیاده شوند ، اما مژده می دهم که وعده پیروزی حقیقت نزدیک است ، خامنه ای و احمدی نژاد، فیروز آبادی ، رادان ،جنتی و سایر اعضای شورای نگهبان، ضرغامی و سایر کسانی که به هر نحوی در کشتار مردم دست داشته اند به زودی محاکمه و حلق آویز می شوند . آنها از این به بعد هدف های متحرکی هستند که باید موش موشک آسته بیا آسته برو که گربه شاخت نزنه بازی کنند! کشته شدن هرکدام از این شخصیت ها دیگر برای کسی فرقی ندارد! یعنی کشته شدن احمدی نژاد توسط یک ضد انقلاب یا تروریست یا مردم دیگر فرقی به حال مردم ندارد! چون مردم نمی خواهند این آدم باشد، و مسلما حذف این آدم ها موجب خشنودی ملت می شود .آری احمدی نژاد یک مرده متحرک است ، مردم با کشته شدن این سفاکان خون ریز متأثر نخواهند شد . پیشنهاد می کنم آقای احمدی نژاد سفرهای استانی را بی خیال شود چرا که برای یک مرده متحرک خوب نیست!! لا اقل سفر های استانی به منطقه غرب کشور را لغو کند ، چرا که خون خودش پای خوش خواهد بود! و البته راه دیگری هم دارد و آن هم سفرهای استانی با تدابیر شدید امنیتی است کاری که اسرائیلیان در سرزمین های اشغالی می کنند!!

بوسه زدن بر شانه ضحاک مار دوش

احمدی نژاد شیطان مجسم است ، او با بوسه ای که بر شانه خامنه ای زد ، یاد آور درد ناک ترین خاطره تاریخی ایرانیان شد ، ضحاک با ریختن خون جوانان این مملکت مغز آنان را خوراک مارهای روی دوشش می کرد ، چه بسا از جای بوسه احمدی نژاد مارهایی بروید که خون های بیشتری بریزند ، اما هنوز فریدونیان زنده اند و نخواهند گذاشت ، هنوز آدم هایی مثل ارمایل و گرمایل زنده اند و نمی گذارند جوانان بیشتری قربانی شوند ، ضحاک مار دوش راهی ندارد ، جز تسلیم شدن در برا بر خواست ایرانیان .

مردود واقعی این انتخابات کیست!؟

مسلماً خامنه ای و طیفی که از احمدی نژاد حمایت کرده اند، روز به روز منزوی تر می شوند و چنگ و دندان بیشتری نشان می دهند ، و خودشان را برای کشتار بیشتر آماده می کنند غافل از این که ایرانی تا حدی کشتن ایرانی را بر می تابد و روزی اسلحه ها بر می گردد و آن روز زیاد دور نیست . پس رفوزه اصلی این انتخابات کسی نیست جز خامنه ای لعنت الله علیه!

هاشمی رفسنجانی

او نشان داد که قدرت زیادی برای چانه زنی داشته و نقاط ضعف زیادی از آقا دارد، هاشمی تنفیذ را به مسخره گرفت و کسی هم تخم ندارد به او بگوید بالای چشت ابروست ، تقریبا باید بگویم این تنها تنفیذی بود که شرکت در آن نشانه ننگی بر پیشانی کسانی است، که در آن شرکت کردند ، 1- رضایی 2- قطبی 3- نجفی 4- رضا زاده کثافتی به جان خریدند که تا پایان زندگی شان باید آن را با خود داشته باشند . شرکت در تنفیذی که بر بالای جنازه های خون آلود ایرانیان بر گزار شد وجاهت قانونی و اخلاقی ندارد و اصل عدالت و بی طرفی رهبری را لجن مال کرده است ، امید است کسانی که اندک احترامی برای جمهوریت قایلند نگذارند این علیل سرا پا تقصیر مملکت را به باد فنا دهد ، من به شخصه دوست دارم دین از سیاست جدا باشد ، و مراجع عظام ، قدرت روحانی خودشان را مثل پاپ حفظ کنند و به سیاست وصل نباشند ، انتظار داریم که هاشمی این غائله را ختم به خیر کند و جمهوریت نظام را برگرداند و مقوله جدایی دین از سیاست را پیگیری کند که به نظر من تنها راه عملی و کم هزینه برای مردم است .

درود بر اینها:

1-حسن خمینی . 2-هاشمی 3– خاتمی 4 – موسوی 5 – کروبی شجاعت اینها قابل تحسین است ، اینها نشان دادند که با مردم بودن خیلی هم بد نیست ، با مردم بودن لااقل ابریی است که می توانند داشته باشند ، من باز هم می گویم (( حکومت امام زمان هم بدون حضور مردم مشروعیت ندارد)).

تحریم شرکت کنند گان در تنفیذ از سوی مردم

مردم عدم رضایت خود را از حضور آقایانی که در تنفیذ شرکت کردند نشان خواهند داد ، ملت ایران انقدر باهوش است که دیگر گول نمی خورد ، آنها هیچ بهانه ای ندارند و ما نمی توانیم بگوییم که مجبور بودند ، آنها مثل حسن خمینی – هاشمی – خاتمی – موسوی – کروبی – می توانستند شرکت نکنند ، و بهانه های مثل کسالت مسافرت و و و وجود داشت! پس اگر از این پس آنها باید منتظر برخورد های سرد و گاهی غیر محترمانه مردم باشند . در این بین بیشترین ضرر را قطبی کرد ! او یک چهره ورزشی موجه بود که الان مورد لعن و نفرین است.

در پست های قبلی گفته بودم برای ادامه حیات جمهوری اسلامی ۵ سناریو در پیش رو داریم که حالا عدم تنفیذ را از آنها حذف می کنم و دایره تنگ تر می شود یعنی فقط این 4 سناریو :

۱- کنار رفتن احمدی نژاد و تیم رهبری توسط هاشمی رفسنجانی ، برای فرار از این مخمصه و کمتر هزینه کردن مردم راهکار شورای رهبری بهترین گزینه است ، که البته فکر نکنم بیش از یک دهه دوام بیاورد.

۲- ماندن طیف رهبر و ادامه حمایت از احمدی نژاد ! که در کمتر از 4 سال حکومت عوض می شود.

3-عبور مردم از نظام و کاندیدهای اصلاح طلب و انقلاب بنیادین و ایجاد دمکراسی صد در صد که البته بستگی دارد آمریکا و غرب دخالت کنند یا نه، اما تاریخ ثابت کرده آمریکا و غرب فقط دنبال منافع خودشان هستند ،این سناریو خودش چند وجه دارد که من فقط وجه مثبتش را می گویم .

4-عبور مردم از نظام و کاندیدهای اصلاح طلب و انقلاب بنیادین و ایجاد هرج و مرج به جای دمکراسی و تجزیه ایران !

منتظر تحلیف هستیم ببینم این موش گربه بازی با ملت بزرگ ایران تا کی ادامه خواهد یافت ، البته موش انها هستند و گربه ملت ایران! گربه ای که موش را شکار خواهد کرد .

نوشته شده در سه شنبه سیزدهم مرداد 1388ساعت 9:40 توسط کوروش

No comments:

Post a Comment