Tuesday, August 4, 2009

کلینیک لاغری و زیبایی و تندخوانیِ “اوین” مشتری می پذیرد!

# آیا از اضافه وزن و چاقی رنج می برید؟
# آیا از رنگ روشن و سفید خود در عذابید؟
# آیا مشکل کند خوانی و لکنت زبان دارید؟
# و آیا اساساً الکی خوش و زیادی متبسم و بی غمید؟

تیم مجرب همکاران آبدیده و همه فن حریفِ ما به صورت “تضمینی” و در ظرف 40 روز شما را از این رو به آن رو می کند!روش عملی ما بسیار ساده و کارشناسی شده است، که به طور اجمالی شامل موارد ذیل می باشد:


1. مجموعه ماساژ ها ، نوازش ها و مشتُ مال ها(!) و سیستم های نوین حرارتی و الکتریکی برای سوزاندن چربی و کاهش BMI
2. مجموعه باتوم صورتی، اِسپای آب جوش،داروی نظافت خانم طلا و مقادیری ماساژ کابل و کمربند حریر برای برنزه(کبود) و خوشرنگ و شیک شدن رنگ پوست!
3. مجموعه پیشرفته ترین تزریقات ،قرص ها و داروهای روان گردان، شل کن و زبان باز کنِ چینی و روسی و حجّتی جهت روخوانی و تند خوانی فصیح و تبدیل شما از موجودی “مِن مِن” کن و تپق زن به یک انسان بلبل زبان و خطیب!
4. و در آخر مجموعه حاذق و کاربلدِ تیم فرهنگیِ(!) گفتمان، روان کاوی، هیپنوتیزم و شست و شو به منظورِ تفهیمِ هرچه بهترِآینده دختر،همسر و سایر اقوام شما(!) و نیز ترسیم دورنمایی مطلوب تر از مکانِ سرِ سران اصلاحات در صورت عدم گفتمانِ شما!
5. (مِثکه تنت می خواره! بقیشو عملاً خدمتگزاریم، بلوزتو درآر بفرما تو!)

لازم به یادآوریست با نشان دادن کارت عضویت در هریک از گروه های 3 گانه براندازِ اصلاح طلب و یا علامت وی یا تکه ای پارچه سبز و یا نیم بند شعار یا نیم خط مقاله از 10% تخفیف ویژه کلینیک بهره مند خواهید شد!

*جهت رزروِ جای سریعتر و حتی در نیمه شب و وسط خوابِ هفت پادشاه، با پروفسور سعید مرتضوی(عضو موسس،اجرایی،نظارتی) کلینیک تماس حاصل فرمایید.

“کلینیک لاغری و زیبایی و تندخوانیِ “اوین” با مسوولیت نا محدود، سهامی عام و خاص!”

No comments:

Post a Comment